2023-03-20, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivamama
Lyssnade på en podd idag där en kvinna berättar om att hon hängt med GM i Boden nu efter han/hon blivit släppt. Ganska intressant.

Vilken? Länk, eller nå?
Citera
2023-03-20, 18:37
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivamama
Lyssnade på en podd idag där en kvinna berättar om att hon hängt med GM i Boden nu efter han/hon blivit släppt. Ganska intressant.

Det är väl samma tjej som skrivit här i tråden*?

* obs att hon outade sig själv.
Citera
2023-03-25, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifGPersson
Rätta mig om jag har fel, men om hon gick till Sävast, och hennes telefon dog under KJ s hemmamast? För Sävast är inte hans hem Adress? Kan ha fel här, . Iakttagelsen på Lejonbacksvägen är en mycket intressant sådan

Nej, KJ bodde i Bodsvedjan, som ligger i utkanten av Boden - mellan Boden och Sävast kan man säga. Att gå förbi Bodsvedjan är dock en väldigt konstig väg att ta om man ska till Sävast, då det inte finns någon gångväg och vägen går över ett berg så det är en del uppförsbackar.

Finns en mycket bättre rutt man kan ta med bra gång/cykelväg med utsikt över hagar med hästar och sånt, men den rutten är rätt långt från där KJ bodde och den ligger även närmare där Vatchareeya bodde, så det vore konstigt om hon valt att ta (bil)vägen över berget.
Citera
2023-04-10, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ion-Cannon
Nej, KJ bodde i Bodsvedjan, som ligger i utkanten av Boden - mellan Boden och Sävast kan man säga. Att gå förbi Bodsvedjan är dock en väldigt konstig väg att ta om man ska till Sävast, då det inte finns någon gångväg och vägen går över ett berg så det är en del uppförsbackar.

Finns en mycket bättre rutt man kan ta med bra gång/cykelväg med utsikt över hagar med hästar och sånt, men den rutten är rätt långt från där KJ bodde och den ligger även närmare där Vatchareeya bodde, så det vore konstigt om hon valt att ta (bil)vägen över berget.

Vad tror vi? Var det ploy som gick på lejonbacksgatan?
Citera
2023-04-10, 16:38
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Nej, jag har inga konkreta exempel.
Men en googling bort lär du ha ett par.

Det behöver ju inte ha varit planterade bevis, MGM kanske ombads att köra någonting till sopstationen, något med hennes DNA/blod på......

Jag har frågat min kontakt vad Karatenisse med fru gör idag, de har försvunnit från hens radar, går inte att nå. Varit tyst från dem i några år.

Hursomhelst så borde Karatenissen ha kartlagts mycket, mycket mer, för han var inte hemma den kvällen/natten som han hävdat!!

Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Tror också MB hade ihjäl henne själv. En snabb och våldsam manöver..... Styckning med japanska knivar....

Möjligt scenario.
Citera
2023-04-10, 21:30
Medlem
baron-brazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Det behöver ju inte ha varit planterade bevis, MGM kanske ombads att köra någonting till sopstationen, något med hennes DNA/blod på......

Jag har frågat min kontakt vad Karatenisse med fru gör idag, de har försvunnit från hens radar, går inte att nå. Varit tyst från dem i några år.

Hursomhelst så borde Karatenissen ha kartlagts mycket, mycket mer, för han var inte hemma den kvällen/natten som han hävdat!!

Möjligt scenario.

Intressant! Inte ett ljud alltså?
Hmm..
Man kan ju undra varför man håller sån enormt låg profil helt plötsligt.
Dom som var så vräkiga & offentliga innan det här.
Citera
2023-04-11, 01:43
Medlem
Citat:
Hmm..

Vad som är mer knasigt är; Vilken kvinna hade inte skiljt sig från en idiot som vart otrogen mot henne med en annan kvinna som var halva hans ålder, en kvinna som sedermera blir mördad där (om man ska tro Bodström) en majoritet av befolkningen i stan som de alla bor i tror att hennes man är den som utfört dådet???
Kan någon här i tråden ge mig ett seriöst svar på den frågan???
Senast redigerad av TheShadowMaster 2023-04-11 kl. 01:45.
Citera
2023-04-11, 03:17
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Hmm..

Citat:
Ursprungligen postat av TheShadowMaster
Vad som är mer knasigt är; Vilken kvinna hade inte skiljt sig från en idiot som vart otrogen mot henne med en annan kvinna som var halva hans ålder, en kvinna som sedermera blir mördad där (om man ska tro Bodström) en majoritet av befolkningen i stan som de alla bor i tror att hennes man är den som utfört dådet???
Kan någon här i tråden ge mig ett seriöst svar på den frågan???

Jag känner bara till henne, A.N. (om hon nu fortfarande heter N i efternamn), och hon är nog rätt trasig människa, egentligen, en trasig barndom, det vet jag.

Hon har inte så mycket släkt kvar, egentligen bara en riktigt knäpp pappa, tror jag (jag är osäker på om hennes syster fortfarande lever, eller om hon har kontakt med sin halvbror från mammas sida, och vad som hänt med honom).

Jag känner till hennes farsa bättre, och han hoppade själv runt med flera otrohetsaffärer. Nu är han väl närmare 80-årsåldern, så han har nog inte lika lätt att hitta någon ny kvinna att flytta in hos.......när andan faller på, och helst mycket yngre då. Så det kanske är mera "normaliserat" med otrohet för A.N.?

Men hennes farsa hade också plötsligt en massa pengar, under ett par år där, runt år ca 2010-11-12, troligen från skumraskaffärer, för han har nog aldrig haft ett riktigt jobb!
Citera
2023-04-11, 04:41
Medlem
Gjorde de inte stambyte i köket på restaurangen tät inpå mordet? Eller är det en hörsägen?
Citera
2023-04-11, 04:43
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bredpung
Gjorde de inte stambyte i köket på restaurangen tät inpå mordet? Eller är det en hörsägen?

De bytte golv/rör/avlopp så något lurt är det,
Citera
2023-04-11, 08:19
Medlem
baron-brazils avatar
Det är så jävla mysko med den här karstenissen och frun.
Det stämmer liksom inte.
Alldeles för många röda lampor.

Jag är övertygad om att dom båda två har med detta att göra.
Citera
2023-04-11, 08:51
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
De bytte golv/rör/avlopp så något lurt är det,

Visst sålde MB sin bil kort efter Vatchareeya försvunnit? Eller minns jag fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in