Citat:
Ursprungligen postat av
baron-brazil
Intressant! Inte ett ljud alltså?
Hmm..
Man kan ju undra varför man håller sån enormt låg profil helt plötsligt.
Dom som var så vräkiga & offentliga innan det här.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheShadowMaster
Vad som är mer knasigt är; Vilken kvinna hade inte skiljt sig från en idiot som vart otrogen mot henne med en annan kvinna som var halva hans ålder, en kvinna som sedermera blir mördad där (om man ska tro Bodström) en majoritet av befolkningen i stan som de alla bor i tror att hennes man är den som utfört dådet???
Kan någon här i tråden ge mig ett seriöst svar på den frågan???
Jag känner bara till henne, A.N. (om hon nu fortfarande heter N i efternamn), och hon är nog rätt trasig människa, egentligen, en trasig barndom, det vet jag.
Hon har inte så mycket släkt kvar, egentligen bara en riktigt knäpp pappa, tror jag (jag är osäker på om hennes syster fortfarande lever, eller om hon har kontakt med sin halvbror från mammas sida, och vad som hänt med honom).
Jag känner till hennes farsa bättre, och han hoppade själv runt med flera otrohetsaffärer. Nu är han väl närmare 80-årsåldern, så han har nog inte lika lätt att hitta någon ny kvinna att flytta in hos.......när andan faller på, och helst mycket yngre då. Så det kanske är mera "normaliserat" med otrohet för A.N.?
Men hennes farsa hade också plötsligt en massa pengar, under ett par år där, runt år ca 2010-11-12, troligen från skumraskaffärer, för han har nog aldrig haft ett riktigt jobb!