Kan någon förklara hur fan kan ett jävla fittas bli fri efter 10 år för har styckat någon? Hoppas karma kommer ikapp äcklet
Styckningen kan som mest ge 2 år, det hon suttit för är dråp. Hon dömdes till 10 år och släpptes på 2/3 VF .. så hon var ute efter ca 6 1/2 år, inte 10.
Är det någon som har läst boken som Thomas Bodström och Lasse Lampers har skrivit om fallet? Jag är lite sugen på att köpa den då det är ett väldigt intressant ärende, men om boken bara är en redogörelse för vad som framkommer i FUP så är det kanske onödig läsning för någon som redan har lusläst förundersökningen. Framkommer det några nya uppgifter av intresse?
Läst den, är väldigt mycket ”MEN TÄNK OM” i den. ”Jag vet att allt pekar på Kristoffer MEN....”. Helt onödig att läsa enligt mitt tycke.
Tror tjockskallen på riktigt att denne fått stryk pga att h*n är transperson?!
Kan äcklet verkligen vara så jävla verklighetsfrånvänd att denne tror det eller är det bara något h*n säger för att få med transpersoner på sin sida?
Ingen i sina sinnes fulla bruk kan väl tro att h*n fått stryk för att h*n är transperson?
Tror h*n på riktigt att folk kommer gå på det om dom vet vilket brott h*n är dömd för, vart brottet utspelat sig och vart h*n bor nu?
Sen kanske individen som postat bilderna borde göra något åt att man ser ansiktet nere i hörnet.. Kanske inte är så smidigt att outa sig..
Tror tjockskallen på riktigt att denne fått stryk pga att h*n är transperson?!
Kan äcklet verkligen vara så jävla verklighetsfrånvänd att denne tror det eller är det bara något h*n säger för att få med transpersoner på sin sida?
Ingen i sina sinnes fulla bruk kan väl tro att h*n fått stryk för att h*n är transperson?
Tror h*n på riktigt att folk kommer gå på det om dom vet vilket brott h*n är dömd för, vart brottet utspelat sig och vart h*n bor nu?
Sen kanske individen som postat bilderna borde göra något åt att man ser ansiktet nere i hörnet.. Kanske inte är så smidigt att outa sig..
Lite som blattelito, tror han tas bort från Instagram för dom tror han är en robot. 👏🤦♂️