Citat:
Det är sant, men det har hänt förut att två psykiskt störda människor träffas för att utföra liknande dåd te.x Armin Meiwes som fick en man att ställa upp på att bli uppäten. Tror det underskattas vad för människa Ploy var, hon var väldigt uppmärksamhetssökande (/kärlekssökande) från ung ålder och även väldigt sinnesförvirrad (ev. psykotiskt) under hennes senare år. Hon var känd för att göra underliga saker t.ex springa ut rakt framför bilar i full fart vilket slutade i olyckor. Hon umgicks i princip bara med äldre manliga kufar samt någon asiatisk vän.
Sen är KJ väldigt störd samt tycks ha en väldigt omänsklig inställning till sex och njutning, kollar på hentai och inför stora objekt i anus.. Kicksökande samt att han var narkoman (detta tycks överses av många i tråden), tycker inte vi kan utesluta att det fanns någon typ av nekrofili inblandat. Han påstod i förhör att han hade haft oralsex med hon kvällen hon försvann. Ingen DNA fanns i munnen på BO dock, men å andra sidan hittade de ingen DNA från annan människa någonstans på kroppen så det kan vara möjligt att kroppen var rengjord.
Sen är KJ väldigt störd samt tycks ha en väldigt omänsklig inställning till sex och njutning, kollar på hentai och inför stora objekt i anus.. Kicksökande samt att han var narkoman (detta tycks överses av många i tråden), tycker inte vi kan utesluta att det fanns någon typ av nekrofili inblandat. Han påstod i förhör att han hade haft oralsex med hon kvällen hon försvann. Ingen DNA fanns i munnen på BO dock, men å andra sidan hittade de ingen DNA från annan människa någonstans på kroppen så det kan vara möjligt att kroppen var rengjord.
efter att ha läst fup, samt även pratat med människor som kände/träffat henne tycker jag det står ganska klart att hon var en lite skenhelig uppmärksamhetssökande nymfoman.
inte för att det är en anledning till att bli styckad och mördad osv. mest bara ett konstaterande, det låter konstigt, men jag menar det inte på ett elakt sätt.
sen efter vad jag läst också, och vad Iyzz skrev tycker jag mer det lät som maniska symptom på henne och inte psykotiska symptom.