Hon verkar överhuvudtaget inte har några kvinnliga vänner. På hennes logg är det i princip bara manliga personer som skriver/kommenterar. De flesta av dem verkar vara ganska gamla också, 30-40 års åldern.
Hon verkar inte ha haft starkt familjeband.
På hennes student tjatade hon på någon kompis om han inte kunde ta med kamera och fota henne.
Hon skrev senare till en annan person "synd att ingen kunde koomma och fota mig".
Förra året (exakt ett år sen är statusen skrivit faktiskt) verkade hon inte varit så fäst vid sin mobil, hennes mamma skriver "du glömmer mobli". Hon svarar "nej, jag vill itne ta med mig till skolan" och undrar om någon har ringt. Hennes mamma säger "Karate lärale skickade Sms till dig. Han sa inte hosta hela livet." förstår dock inte smset, men kanske är något internt.
Den 6/1 i år så skriver hon med en äldre herre (är det tränaren eller bara en träningskompis?): "P*ntus jag glömde ringa till dig att jag var tvungen att jobba idag. Kom hit jag bjuder på goa maten som ursäkt

" Vilken relation hade de två?
Edit. Hennes mamma (om det nu är det) måste ju gjort flertalet skönhetsoperationer. De är överhuvudtaget inte lika.