2013-05-23, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BERNF
Dit svaga minne sviker dig inte! Mit svaga minne säger att det var något han skrev på nån datingsida eller dylikt typ bodoo..
Om mit svaga minne inte sviker mig hittades dok bilder då han höll i en koskenkorva vid senare tillfälle..
Mycket kan ju hända på ett år eller två

Ja det har stått där också alltså? Har för mig att jag har hört honom säga detta i verkligheten dock. Ska kolla med några som känner honom bättre!
Citera
2013-05-23, 00:53
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BERNF
Dit svaga minne sviker dig inte! Mit svaga minne säger att det var något han skrev på nån datingsida eller dylikt typ bodoo..
Om mit svaga minne inte sviker mig hittades dok bilder då han höll i en koskenkorva vid senare tillfälle..
Mycket kan ju hända på ett år eller två

Varit engagerad i UNF, på nätet har han uppgivit att han inte dricker öl, dock har det skvallrats om att han inte körde VB hem pga att han drack,,japp, just det, en öl, men som sagt, alla kan förändras över tid, vem vet, han är kanske as plakat i skrivande stund, jag hade varit det iaf.
Citera
2013-05-23, 00:54
Medlem
Ni som är inne på AN är ute och cyklar, det skulle i så fall första gången på de 50 senaste styckmorden i Sverige som det är en kvinna, tveksamt om det finns någon styckmördare kring 20 år heller. Alla är iofs inte uppklarade men det är i överlag medelålders/äldre närstående män

http://www.svenskamord.se/index.php?topic=256.0
Citera
2013-05-23, 00:54
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Sure! Du he rätt.

Men kan du då berätta varför det är så långsökt ?
OM (OM) - (OM) det är mer än 1 GM i bilden (förutom) "KJ" och statistiken talar precis som du säger om en MAN i nära relation / relation till offret.

Kan du då vara så snäll o berätta för mig hur MYCKET MER LÅÅÅNGSÖKT det är att det är Mick* B*rgs sambo AN som skulle vara inblandad hellre än softairgun polare i laget med KJ.
AN är en kvinna o statistiken talar sämre för AN än för EN POLARE/LAGKAMRAT TILL KJ

Du tror att kj´s soft air gun polare som pratade helt öppet om spaden.
Skulle ha något med detta att göra. Om du kanske missat det, så ska dom ut
leka krig i helgen igen. Tror du verkligen dom vore så iskalla.
Märks att dom skarpaste knivarna på flashback sover denna tid.
Citera
2013-05-23, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
Ber om ursäkt om jag missat det. Är så sjuuukt mycket postat här. Jag kan dock få fram alla personnummer så vill någon t.ex kolla upp KJs familj vad de besitter för bilar osv så dra iväg ett PM bara så tar jag fram det. Dock måste man besitta en fax för att få uppgifterna omgående.

Inga problems! Hade gärna kollat upp familjens bilar, men sitter på varken fax eller skrivare. Någon annan som känner sig manad?
Citera
2013-05-23, 00:55
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Okej och han äger den här bilen och har inga andra bilar i sin ägo?
Ja - plus en moped:
https://www.flashback.org/sp43439040
Citera
2013-05-23, 00:56
Medlem
Typists avatar
Förstår inte varför alla hakar upp sig på MB och KJ. Förmodligen så är det mer grund i hotet mot VB som hon även anmälde. Men varken MB eller KJ kan ju ha varit de som hotade. Detta tyder väl på att det är någon som forumet inte tagit upp än.

Ska ni länka KJ eller MB så krävs det ju att man länkar en bil som passar in. Förutom det så har ju båda alibin då KJ hängde med sin brorsa och MB var instruktör.
Citera
2013-05-23, 00:58
Medlem
ett1s avatar
MB verkar bo på krydhyllan i sävast, andra sidan återget set från bodsvedjan (Vars VB sågs sist). Masten borde täcka in hans hus också. just sayin
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typist
Förstår inte varför alla hakar upp sig på MB och KJ. Förmodligen så är det mer grund i hotet mot VB som hon även anmälde. Men varken MB eller KJ kan ju ha varit de som hotade. Detta tyder väl på att det är någon som forumet inte tagit upp än.

Ska ni länka KJ eller MB så krävs det ju att man länkar en bil som passar in. Förutom det så har ju båda alibin då KJ hängde med sin brorsa och MB var instruktör.

När slutade MB den kvällen då, inte sett källa på det?
Citera
Medlem
Labolina70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alternativ1
På samma område som hon hittades?
Vet du tid, kanske vilka som var med?

OffT-snygg bild där

Spelet pågick 09-21 på andra sidan Boden. (Om man tänker på vart kroppsdelarna hittades)
Ja, jag känner flera utav de som spelade.
(Så källan är pålitlig!)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typist

Ska ni länka KJ eller MB så krävs det ju att man länkar en bil som passar in. Förutom det så har ju båda alibin då KJ hängde med sin brorsa och MB var intruktör.

Kan ju säga att hade någon ur min släkt gjort detta så hade jag förmodligen också gett hen ett alibi till en början. Är KJ's brorsa bara ett fejk-alibi så lär han ju kläcka ur sig någonting rätt snart. Ville bara ha det sagt.
Citera
2013-05-23, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Priotaire
Jasså du lovar det Jag preciserar mig då! MB o An;s son har tidigare sagt(på Fb) att han är beredd att döda för sin familj, han har även beskrivits som instabil(anabola/droger) av bekanta.

Sonen har länge hört An:s hat mot BO och att Mb hade en nära relation med BO. Om BO smsat Mb om var hon är så har han väl nämnt detta för sonen och kanske bett honom ge henne skjuts hem/åkt på egen hand. Denna familj står högt i kurs bland de misstänkta och jag tror baserat på Kj:s personlighet att han inte är kapabel att genomföra detta dåd samt att klara detta på egen hand.

så jag lutar helt åt Mb:s familj fn., där finns mycket att nysta upp

Håller med! MB lär uppträda dåligt under alhoholrus och hans son verkar vara störd
Sedan ytterligare hans sambos hatiska kommentarer....mot BO
BO polisanmälde hot mot hennes person för ca 1år sedan ... Polisen vägrar uttala
sig om detta hot men enl info tidigare I tråden så kommer detta hot från A*nnika
Nordstr*öm . (MB s sambo) Knappast irrelevant......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in