2013-05-22, 22:00
Medlem
Buddisch13s avatar
Så här skriver en thai tjej på MPS FB sida

M*lly C*ass น้องเขาเสียแล้วค่่ะ ฆ่าทารุณ หั่นศพด้วย โหดเหี้ยมมาก
Ja, jag dödade honom, och sedan hans missbruk. Skiva liket med manifestet. (Översatt av Bing)

Jag dödade honom då brutalt misshandlade med strimlad lämningar mycket google translate

nån som kan översätta bättre???

Skönt att va tbx efter ofrivillig semster
Citera
2013-05-22, 22:01
Medlem
troubleices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -qw-
klart som fan att KJ har lagt ner sin facebook och håller sig borta. Journalister jagar honom och har på förhand dömt honom precis som många i denna tråd.
Enligt folk som känner KJ så är dom tvärsäkra på att han inte skulle kunna utföra dådet.
Om nu polisen inte verkar speciellt intresserade utav KJ så är det väl av en anledning? Polisen kan ju faktiskt sitta på sådan information som gör att KJ är avfärdad.

Ja men dåså! Så länge hans polare säger som dom gör så kan han ju inte vara skyldig...
Citera
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wire2
Låter som du precis lyssnat på Efterlyst!

Nej, jag lyssnade inte på Efterlyst,men jag läste här att man sagt offensiv styckning.
Så sa dom det är det vad som gäller om man är rasande och bara hugger.
Boden verkar ha ett eget Efterlyst vad jag förstår, så vad sa dom egentligen i programmet?
Citera
Medlem
Illkrokkodills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Yapp, så tänker jag också, tycker de resonerar lite märkligt!

Eller styckat med tex yxa? Snabbt. Oprecist. Bara hugga av utan att bry sig om delar.. ?
Citera
Medlem
J-ssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedskater
757 sidor på typ 3 veckor och inte en jävla huvudmisstänkt man kan vrida sönder och samman, vad är detta för pajaser som driver detta forum.....tråden HA har funnits i typ sju år och har 2000 sidor...jhessus, vilka kassa grävare...

Just nu 759 sidor faktiskt och visst finns det flera huvudmisstänkta.. Läs sammanfattningen i trådstarten istället!
Citera
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodenSwe
Jag tror GM tänkte gömma allt i huset men orka inte slänga in torson genom fönstret. Den väger ju ändå en hel del och fönstret är 1 meter upp. Då fick han panik och försökte hitta en grop att lägga den i.

Hade han fått in hela kroppen i huset och sedan tuttat på, så hade förmodligen inte dödsorsaken kunnat fastställas, då hade det blivit ett Linda Chen-fall, brott mot griftefriden!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
NY INFO !

Pratade just med en av killarna som mottagit sms av VB dagen hon försvann

BRB

Äh fan missuppfattat ! EJ DAGEN HON FÖRSVANN!

(Tidigare)
Men hon skrev till en lagkamrat o frågade något om MB.. Hon verkar enligt lagkamraterna HELT FIXERAD AV MB
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigrolf
Boden= Bunkerstad, finns ju bunkrar och "korvar" runt hela staden i massor.

De har letat i många innan fynden

okej men tänkte att området där de hittat delar av kroppen låg så nära där hennes mobil varit aktiv sist. eller de kanske fanns bunkrar närmare det området också`?
Citera
2013-05-22, 22:03
Medlem
crisscrosss avatar
Alternativ teori:
Gropen är styckplats, GM återvänder för att forsla bort kroppsdelar och parkerar vid huset. Börjar med händer och fötter men när han bär dessa mot bilen upptäcker han någon, en bil som passerar t ex, han blir nervös och slänger in kroppsdelarna i huset och drar...
Citera
Medlem
airell8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Yapp, så tänker jag också, tycker de resonerar lite märkligt!

Den här gärningsmannen kan inte må så bra just nu. Jag tror att det är en person som har haft någon form av relation till VB.
Citera
Medlem
Emhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
okej men tänkte att området där de hittat delar av kroppen låg så nära där hennes mobil varit aktiv sist. eller de kanske fanns bunkrar närmare det området också`?

Masten där mobilen senast var aktiv är på andra sidan stan vid ett annat fort, Boden har flera fort runt hela staden..
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bundys
Nytt rykte från pålitlig vän i Boden! På "Hildurs" befinner sig nu en hel del poliser samt Sveriges Radio och de "håller ner" någon med svart/grön jacka.
En av mina flitiga småfåglar har just rapporterat "Gripandet på Hildursborg var en A-Lagare. 2 poliser fick leda iväg honom då han inte kunde gå. Kollade med den person som stod där just när dom hämtade iväg fyllbulten".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in