Citat:
Ursprungligen postat av OY
Ääääntligen, skrivkramp, frustrerad.
Trots kabelätande hund, kalsonger som polisen sket i, bjärvar och småkryp.
Nu måste jag bara säga att den rödhåriga tjockisen från MPS kan ta sin känsla och intuition och stoppa upp i röva.
Jag gör anspråk på att vara upphovhenen till den eminenta analysen som pekade ut Gammelängsfortet med omgivning som ett "hett" sökområde.
Har för mig att jag nämnde Gammelängsfortet baserat på analys först av alla här i tråden, kunde läsas av den breda allmänheten inklusive MPS innan söken vid nämnda fort gjordes. Jag misstänker å det skarpaste att denna kritiserade rödtotten hämtat sitt uppslag ur mina inlägg i tråden och står sedan helt oförskämt i tv och försöker framstå som Bodens räddare. Helt okej, men kom inte å snacka om intuition och infall.
Gammelängsfortet är aktuellt om man tyckter att KJ är högintressant vilket det stora flertalet tycks tycka, och ur detta kom jag fram till att Gammelängsfortet borde visas större intresse.
Jag har vid upprepade tillfällen dryftat Gammelängsfortet och att KJ kan ha en koppling till området utan respons, sedan kommer en kossa från MPS och gör anspråk på att vara ett tankegeni, det är inte "fair play"
Dessutom gjorde den eller de personer ur MPS som gick in i huset utan tillstånd sig skyldiga till olaga intrång vilket är allvarligt i sig. MPS må vara ett bra komplement till räddningstjänt och polis, dock har organisationen åter visat förakt för lagar och regler. Nej, ändamålen helgar inte medlen och i det här fallet har man visat att man inte skyr några medel.
I övrigt känns det som att en satsad hundring på KJ är en förlorad dito, oddsen är inte höga.
Trots kabelätande hund, kalsonger som polisen sket i, bjärvar och småkryp.
Nu måste jag bara säga att den rödhåriga tjockisen från MPS kan ta sin känsla och intuition och stoppa upp i röva.
Jag gör anspråk på att vara upphovhenen till den eminenta analysen som pekade ut Gammelängsfortet med omgivning som ett "hett" sökområde.
Har för mig att jag nämnde Gammelängsfortet baserat på analys först av alla här i tråden, kunde läsas av den breda allmänheten inklusive MPS innan söken vid nämnda fort gjordes. Jag misstänker å det skarpaste att denna kritiserade rödtotten hämtat sitt uppslag ur mina inlägg i tråden och står sedan helt oförskämt i tv och försöker framstå som Bodens räddare. Helt okej, men kom inte å snacka om intuition och infall.
Gammelängsfortet är aktuellt om man tyckter att KJ är högintressant vilket det stora flertalet tycks tycka, och ur detta kom jag fram till att Gammelängsfortet borde visas större intresse.Jag har vid upprepade tillfällen dryftat Gammelängsfortet och att KJ kan ha en koppling till området utan respons, sedan kommer en kossa från MPS och gör anspråk på att vara ett tankegeni, det är inte "fair play"
Dessutom gjorde den eller de personer ur MPS som gick in i huset utan tillstånd sig skyldiga till olaga intrång vilket är allvarligt i sig. MPS må vara ett bra komplement till räddningstjänt och polis, dock har organisationen åter visat förakt för lagar och regler. Nej, ändamålen helgar inte medlen och i det här fallet har man visat att man inte skyr några medel.
I övrigt känns det som att en satsad hundring på KJ är en förlorad dito, oddsen är inte höga.
Håller helt med dig, som jag ofta har gjort tidigare. Det malde i mig att någon här har nämt något innan om detta, långt innan MPS klargjorde sin "intiution", det var därför jag ställde frågan tidigare.. Om jag inte minns helt fel så fanns det inte t o m en bild på KJ ute på lek i trakterna kring torpet?
Vissa saker fastnar och det du dryftat innan fastnar, OY!!