2013-05-22, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2L8
https://www.flashback.org/sp43561656

Tack!!

Jag tror jag har hört att någon har burit ut sopsäckar från sin bostad ungefär den tiden då hon försvann, stämmer det?
Citera
2013-05-22, 20:24
Medlem
Aiya-Baiyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bundys
Nja, vad finns det att bränna upp om de nu hittat alla kroppsdelar?

Nåt slags mordvapen, kläder från gärningsman och/eller offer, bilklädsel, koffert, strumpor, cigarettpaket - you name it.
Citera
2013-05-22, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scybala
Aaaaaarrrggh jag tyar icke mer Karl-Oskar!!

Vadå KJ är borta? Hurdå borta?

Han har dragit enligt killen på twitter .
Citera
2013-05-22, 20:26
Medlem
Pratade med en bekant i boden. Han hade en bekant som vart ute och motionerat med sin tjänstehund runt 16 tiden på stigen vid huset. Hunden hade haft en tydlig vindmarkering på något ut i skogen närheten av huset, hunden hade vart ivirig men inte reagerat som när de söker människor så den hade kopplats och de vände om (trodde det var björn). Troligen låg hon ju där redan då...
Citera
2013-05-22, 20:26
Medlem
Sockerarters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte

Killen på Twitter?
Citera
2013-05-22, 20:27
Medlem
just_a_girls avatar
Såg en liten Volkswagen golf i svart och blått som stod parkerad vid en infart där det stod bergtäkt när man kör från Luleå och E4:an norrut strax efter rutvik såg också att det stod en vit påse på skogsvägen som går parallellt med E4:an också. Vågade dock inte stanna och kolla. Var nog ungefär där jag kände röklukt i förra veckan, men det kan ju varit ngn som eldade gammalt gräs eller så.
Citera
Medlem
Aiya-Baiyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palasso
Pratade med en bekant i boden. Han hade en bekant som vart ute och motionerat med sin tjänstehund runt 16 tiden på stigen vid huset. Hunden hade haft en tydlig vindmarkering på något ut i skogen närheten av huset, hunden hade vart ivirig men inte reagerat som när de söker människor så den hade kopplats och de vände om (trodde det var björn). Troligen låg hon ju där redan då...

16-tiden vilken dag?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennahh
Tack!!

Jag tror jag har hört att någon har burit ut sopsäckar från sin bostad ungefär den tiden då hon försvann, stämmer det?

Svårt för oss att veta vad du har hört och inte...

Men, det har varit prat om sopsäckar med bloddropp, eventuellt innehållandes en död hund. Detta är dock väldigt obekräftat, och ska i så fall skett för några månader sedan. Några utburna sopsäckar i samband med VBs försvinnande har jag inte läst något om, förutom någon som målade upp tänkbara scenarion.
Citera
Medlem
Typists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aiya-Baiya
Det var inte idag. Överlag är det väl annars rätt smart att låta spår svalna lite innan man skrider till verket med sådana göromål?
Jag vet inte vad du tycker är så smart med att bränna bevismaterial i containrar?

Du riskerar ju tusentals saker, att åka fast för mordbrand, att åka fast med bevismaterial i handen, att ge tillbaka bevismaterial om det inte helt förstörs?
Citera
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte

Vilken kille? Vilken Twitter?
Citera
2013-05-22, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerarter
Killen på Twitter?

@jwiste*. *=n
Citera
2013-05-22, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aiya-Baiya
Nåt slags mordvapen, kläder från gärningsman och/eller offer, bilklädsel, koffert, strumpor, cigarettpaket - you name it.

Om det nu är VB så har antagligen hennes underkläder hittats i en gul ica plastpåse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in