Citat:
Ursprungligen postat av ensamvargarna
Det verkar ju finnas en hel del våldsfixerade stollar i Boden måste man säga. Ursäkta om jag sårade någon. Men det är många FB-sidor man har sett som har våld som huvudtema.
Denne KJ verkar ju helt utflippad om man kollar hans bilder på FB. Har nog aldrig sett en person som är så fixerad vid vapen och krig. Han har i och för sig några bilder på mat också mitt i allt ihop.
En bild har texten "Strangers think i am quiet", "My friends think i am outgoing" , "My best friends know I am completely insane", Kanske en bra beskrivning. Han verkar i alla fall väldigt störd och ganska livsfarlig.
VB måste varit väldigt godtrogen att hon över huvud taget vågade umgås med denna individ.
Han är en helt vanlig aktiv airsoftare och dom flesta gillar att samla på sig utrustning och jämför med varandra, det finns massor i hela Sverige och flera av dom aktiva airsoftarna i och runt Boden är vän med han på facebook vilket får mig att anta att det är dom du kopplar ihop med våldsfixering vilket är otroligt löjligt.
Kan ju lika gärna börja dra fram att alla som spelar tv-spel mördar också..
Och dom där bilderna delar folk runt på facebook hela tiden, det säger ingenting det heller..