2013-05-22, 16:54
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-Olov44
Dem har gjort nya större fynd nu ca 150 meter bakom det gula huset.

Källa?
Citera
2013-05-22, 16:54
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia
Mindre kroppsdelar i form av 2 ben, 2 armar och ett huvud?

Jag skulle inte kalla det för "mindre kroppsdelar".

Nej, inte jag heller, om det var så mycket som fanns i huset!
Citera
2013-05-22, 16:55
Medlem
Illkrokkodills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scire
Menstruationssekret. Förklarar även varför de beskrivits blodiga

Jag tänker längre. Kan V ha levt några dagar i någon/någras våld? Kan hon ha erbjudits underkläder som inte var hennes, och blöder p g a 1) mens eller 2) p g a våldtäkt/sexuellt utnyttjande? Kvinnor som blir "fel hanterade" blöder ju...

Jag tänker väl på om hon t e x har blivit förflyttad, och levde fortfarande. Då bör hon ju haft kläder på sig..

Äh. Långsökt kanske.
Citera
2013-05-22, 16:55
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Hur tänker ni kring motivet om det nu är KJ? Som någon sa, så kan dom ju inte haft en osämja eller så om hon gick till honom för att studera. Inte heller var dom tillsammans.
Det kanske var honom hon var irriterad på.
Men egentligen tror jag inte att det fanns nåt motiv, plötsligt händer det.
Citera
2013-05-22, 16:56
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
http://www.24norrbotten.se/#category=0&date=playlist&clip=0&startTime=0m0s

Titta själv.

Ja visst är det så det är alltså Flottiljv*gen man visar på nyheterna där då man pratar om en inringad person. Så sista man som såg henne lär vara misstänkt i detta första skede det är nog ganska så klart.
Så om det nu skulle vara den här unge mannen så tror jag man bryter ner honom ganska så snabbt, och han kanske erkänner ganska omgående eller medger vissa saker och inte allt exempelvis.
Citera
2013-05-22, 16:56
Bannlyst
Varför ringar man in honom? Var hämtar man inte bara honom och har honom i förvar tills de fått bevisen klara? Jag menar nu kan han ju ta livet av sig .
Citera
2013-05-22, 16:57
Medlem
Sankaras avatar
Om jag fattat det rätt bor KJ hemma fortfarande? Åtminstone verkar han haft en nära relation med mor och far?

Konstigt att han inte brutit ihop eller att föräldrarna inte märkt något i så fall.
Citera
Medlem
sherwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodenSwe
Svårt att tro att det skulle dumpats för länge sedan. Någon borde ha märkt det.

Någon som går lös med hunden, någon hund tycker jag isåfall borde intresserat sig i gropen.
En klubb hade orientering i området förra veckan, och en av kontrollerna var just vid huset.

Men samtidigt, hur förvarar man en kropp hemma i nästan 2 veckor?

Man försöker tänka logiskt men i en sån där situation så har nog logiken flugit all världens väg för GM. Svårt att säga vad han tänkte.

Sen tycker jag stället är för nära civilisation. Finns ödsligare vägar om man vill dumpa någon.

Nödvändigtvis behöver inte kroppen ha förvarats i GMs hem? Kroppen kan mycket väl ha legat ute i terrängen ett tag.
Citera
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Det kanske var honom hon var irriterad på.
Men egentligen tror jag inte att det fanns nåt motiv, plötsligt händer det.

Jag tänker lite lika, men något måste ha utlöst det hela.

Ingen som är vän med KJ på fejjan som kan förtälja vad som skrivits senaste dygnet på hans ansiktsbok?
Citera
2013-05-22, 16:59
Medlem
rillepillehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sankara
Om jag fattat det rätt bor KJ hemma fortfarande? Åtminstone verkar han haft en nära relation med mor och far?

Konstigt att han inte brutit ihop eller att föräldrarna inte märkt något i så fall.

Nej han har egen lgh på flottiljvägen 4c i Boden
Citera
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatPPLrHrdrTkidnap
Skulle vara intressant att få veta om KJ vart till affären på senaste och handlat mycket klorin

Många liter klorin och svarta sopsäckar som i fallet med Eva i Örebro? Känns som du tänkte på det?
Citera
Medlem
Min andra hälft har idag varit med och gjort fyndet bakom huset. Inom någon timme kan jag berätta exakt vad de hittat. Men hen sa över telefon att "de va grisigt"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in