Citat:
Ursprungligen postat av ensamvargarna
Ja om hela kroppen hade legat i huset så håller jag fullständigt med dig om att det kunde vara en tillfällig lagringsplats eller ett ställe där kroppen hade styckats.
Men enligt all information jag har läst så har dessa delar lagts i huset och det är förhållandevis små kroppsdelar som är lätta att identifiera. Det finns ingen logisk anledning varför just dessa små kroppsdelar har lagts i detta hus som i princip var öppet för vem som helst om syftet bara var att gömma dom. Hade gärningsmannen bil vilket jag utgår ifrån så hade han väl dumpat rubbet någon helt annan stans. Vad jag har läst så kunde MPS dessutom se delarna när dom kikade in genom fönstret. Hade gärningsmannen velat gömma så fanns det väl bättre platser inne i huset.
Att det skulle vara en slump att MPS letade på platsen håller jag inte heller med om. Jag har läst att polisen redan på ett tidigt stadium hade fått tips om det här området men man hade prioriterat andra först.
Om jag leker med tanken att jag var GM och hade lagt kroppsdelarna på den här platsen så hade jag inte kunnat sova en sekund, såvida jag inte ville att dom skulle hittas.
Läser du ens vad andra skriver eller för du bara egna konversationer i ditt huvud?
Jag har inte sagt någonting om att det är en styckningsplats ochjag har inte sagt någonting lm att det är en temporär lagringsplats. Det är en dålig lagringplats, orsakad av att han huvudsakligen bara ville få ut kroppen ur sin lägenhet
Försöker du med flit röra till fakta i tråden?
Och varför inte allt dumpats på samma plats.. Ok suck... En fjärde gång då...
För att det inte är så lätt att släpa ut ett kropps-stort bylte till en bil strax efter ett försvinnande, utan att dra ögonen till sig. Särskillt inte om man tillhör BOs närkrets vilket de flesta nu verkar tro.
Det är basic grundläggande fysik.. Även om BO är en liten thaitjej så lassar du inte en 50-60kg i en och samma sportbag. Det är i praktiken omöjligt att vara "diskret" med att hiva in en sådan i sin baklucka.
Därför har han tagit en "lagom portion" delar och åkt ut för att dumpa. Sedan återvänt och fyllt upp, åkt ut och dumpat igen.
Och då INTE till samma plats, för att åka fram och tillbaka till samma ställe är också misstänkt beteende...
Och ifall du "håller med om" att MPS hittade stället av en ren slump spelar ingen roll, eftersom vem som helst kan läsa att de själva säger det i artikeln jag länkar
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7669427