2013-05-22, 19:25
Medlem
FistOfFurys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bundys
Enligt ytterligare ett rykte i Boden är även någon Luleåbo misstänkt. Varför har jag inte läst något om det här på Flashback? Jag trodde ni visste allt.

Jag tycker att likdelarnas placering samt dumpningsplats borde tyda på en ensam gärningsman.
Citera
2013-05-22, 19:25
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FistOfFury
Låter som att hon har varit och bossat över militärpojkarna. Vilka är dessa flera du refererar till?

Hennes "magkänsla" fann vårt brottsoffer...

Rätt vanligt när okända människor plötsligt blir kända. Blir lätt lite grandiosa i sitt beteende.
Citera
2013-05-22, 19:26
Medlem
Typists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillewe
Yes där!
Kollat vilket märke på kläderna? Har för mig att det ska vara svarta Team Sportia för att matcha.
Citera
2013-05-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FistOfFury
Låter som att hon har varit och bossat över militärpojkarna. Vilka är dessa flera du refererar till?

Hennes "magkänsla" fann vårt brottsoffer...

Har ni missat mitt inlägg om tipset från en snubbe jag känner som ringde MPS o tipsade om området hon hittats på ? Gå tillbaka o kolla
Citera
2013-05-22, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typist
Kollat vilket märke på kläderna? Har för mig att det ska vara svarta Team Sportia för att matcha.

hon sa att det var nå vitt sekret på det, mellan benen. Mer vet jag inte.
Citera
Medlem
failures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
Har letat efter det här. Vad hände?

Sök, finns lägre bak i tråden. Inte säker om det är verifierat eller "trådsanning" dock.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vattendroppe
I detta fall, enligt bilderna jag sett så ser det ut att vara en gammal "eldgrop" med stenar
runt. Annars vad gäller att gömma något i skogen finns det jättebra ställen att gömma.
men det har inte skett i detta fallet. Skumt att lämna kroppsdelar på olika ställen. särskilt
i det där huset om inte huset är,,, Brottsplats eller styckningsplats, får inte ihop det...

Allt verkar så ologiskt och irrationellt? Och ser man till gropen här: http://www.nsd.se/bildspel/standaloneviewer.aspx?id=7671042&keepThis=true&TB_ iframe=true&height=640&width=632, bild 3 och bild 4, så vad då "grop"?

Gömma en människokropp slarvigt, det är väl ändå inte att gömma? Och vad gör som sagt en massa delar av en människokropp både här och där?
Och vad gör att den som är mest misstänkt i detta fallet fortfarande inte är hörd? Misstänkt, men ändå inte då, typ.
Senast redigerad av hee4r 2013-05-22 kl. 19:31.
Citera
2013-05-22, 19:28
Bannlyst
Har man gjort husrannsakan hos KJ? Gått igenom hans kläder, kollat efter blodfläckar mm? Har man gjort någonting överhuvudtaget? Eller är KJ helt avfärdad nu? Kan vi glömma honom? Blir tokig på polisen som inte kommer med mer information.
Citera
2013-05-22, 19:28
Medlem
Bundyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Oh ! Berätta mer.,,
Jag är ett vittne till en mkt intressant händelse i Luleå natten VB försvann.. ( har lämnat till polisen dör länge sen)

BERÄTTA MER !!!

Jag vet inte mer. Personen som berättade det för mig kunde inte minnas namnet.
Citera
2013-05-22, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Har man gjort husrannsakan hos KJ? Gått igenom hans kläder, kollt efter blodfläckar mm? Har man gjort någonting örhuvudtaget? Eller är KJ helt avfärdad nu? Kan vi glömma honom? Blir tokig på polisen som inte kommer med mer information.

De kommer garanterat finna dna på kroppen, så du kan vara lugn att det kommer matchas mot tänkbara GM. Problemet kan väl kanske bli att det finns flera dna spår av naturlig art. KK, "pluggkompis", karateträning etc.
De får väl topsa KJ, MB plus några till kontakter som finns i VBs telefon.
Citera
2013-05-22, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
De kommer garanterat finna dna på kroppen, så du kan vara lugn att det kommer matchas mot tänkbara GM. Problemet kan väl kanske bli att det finns flera dna spår av naturlig art. KK, "pluggkompis", karateträning etc.

Om de funnit underlivet kan de väl se om hon blivit penetrerad eller om det finns sperma och andra saker eller är det försent nu? Tänkte ifall han haft sex med henne eller t.o.m våldtagit henne?
Citera
2013-05-22, 19:34
Medlem
Codens avatar
Om KJ är försvunnen på riktigt börjar det här lukta Mats Alm lång väg.

Skillnaden är väl att KJ inte kan komma utramlandes ur skogen och påstå att han "hittat VB" så vi får väl hoppas att han, om han är skyldig, skjuter sig i huvudet i en skogsglänta och efterlämnar ett skriftligt erkännande...om nu polisen inte får tag i honom först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in