Citat:
Ursprungligen postat av J-sson
Nej, det är inte vanligt med flera sidor på facebook men däremot vanligt att lägga ut "märken" där man hoppat i vattnet..

Ja du har nog rätt i det, tyvärr
Kanske har min känsla än en gång lett mig fel då jag nyss skrev att jag inte tror på självmord?
Dock är det MYCKET lösa uppgifter ännu, och det är ingen bra grund för att dra definitiva slutsatser.
Vad jag förstår av de uppgifter som förekommer på facebook,
så ger en del översättningar från thai>svenska, att det hittats en svart t-shirt.
Vilken växlar man skall dra på det är upp till var och en.
Översättningsverktygen är ofta VÄLDIGT trubbiga och fångar inte alltid upp synonyma ord eller korrekt ordalydelse.
Exempelvis har ordet t-shirt/skjorta och ordet tiger ungefär det samma förstavelse på thai, vad jag vet.
En del av inläggen på thailändska översätts kryptiskt med ord som
" hans knep" "svart katt", "katt" "svart sten" m.m. Beroende på vilken översättningstjänst man använder
Ytterligare något inlägg omnämner fynd av en
svart t-shirt och det var nog just det hon bar vid försvinnandet om jag förstått det rätt. Vet inte vad jag skall tro.
Kanske någon här som kan bekräfta eller dementera uppgiften?
För övrigt blir man nästan rörd till tårar när man kollar in foton på fb från söken där man kan få en glimt av den stora uppslutningen som varit, vilka insatser som vanliga medmänniskor gör!