Citat:
Ursprungligen postat av Datornkrabbar
hej
i somras vart vi på en mc-tur (körde från växjö-stockholm) när de andra körde söderut hem mot växjö ställde jag mc:n i brorsans garage som lever samt driver företag i stockholm. tog sedan ett flyg från sthml-boden för att hälsa på mb samt en annan lumpen-kompis som endast lever ett par mil från mb.
mb vart god som vanligt. vi diskuterade ifall mb skulle gästjaga på våra marker nere i småland till sensommaren under pyrschjakten vilket han vart väldigt positivt inställd till. jag vill inte gå ut med för mycket information här på fb ännu. jag vill se hur polisens utredning utvecklar sig under dagen. återkommer i så fall efter jobbet (16:00+)
då kan jag nog gå ut med information ang. mb:s fru (som jag aldrig tidigare träffat innan jag besökte mb:s familj) men det beror som sagt på hur utredningen utvecklar sig under dagen
Hej.
Jag tror inte vi får veta så himla mycket mer idag heller. Och MB står egentligen inte högst på min lista heller, men han är inte helt borta ur mina tankar.
Ni diskuterade jakt, han var positiv till det. Det säger ju inte så mycket om honom som en ev icke GM eller en ev GM. Det är din bild av honom och det är helt rätt att inte skriva ut något personligt om människor som kanske är oskyldiga.
Hans fru gjorde dock ett par VÄLDIGT märkliga uttalanden via sin facebook. Man kan tycka att en kvinna i den åldern borde ha lite samvete oavsett om det är sant gällande en ev relation MB/VB. Är det någon hon isåfall ska vara bitter på är det väl sin man (om det är sant alltså).
Men berätta gärna vad du känner att du vill dela med dig av efter ditt arbete.