2013-05-21, 16:13
Medlem
lateus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanill
Sorry men jag är nog lite bakom.... sitter MB i rullstol? Sedan när? På alla bilder står han upp
Och han ska kanske ha haft ett förhållande med VB? Och vara tillsammans med den där Nordstr...(fan jag vet inte ens hur man gör en stjärna!!)??

Nej, MB sitter inte i rullstol.
Han kan mycket möjligt ha haft ett förhållande med VB. Det har spekulerats om det tidigare i tråden.
Citera
2013-05-21, 16:13
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackkurt
Var ju någon som hade observerat korpar i området, om fönstret var öppet kan dom mycket väl varit in i stugan och gjort det dom gör dvs deras föda är ju kadaver så.... Och har hon legat där en längre tid kan dom ha gått lös rätt friskt på henne.
Nej, inte korpar inne, det är de alldeles för misstänksamma för.
Citera
2013-05-21, 16:14
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloneWar
Nu tror ju dock inte jag att hon var gravid. Däremot är det enligt mig en viss övervikt till att det är exet/pluggkompisen som är den skyldige (Visst är detta samma person?)

Det har väl tidigare i tråden skrivits att det var han som gjorde slut med BO? Kanske har han vid flera tillfällen försökt närma sig henne igen, gjort närmanden osv men blivit avvisad gång på gång. Detta har till slut lett fram till att han efter att blivit avvisad för xxx-gången, den kvällen VB försvann, fick en total härdsmälta i hjärnan...

Dock så avfärdar jag inte karatetränaren helt men kompisen/pluggkompisen känns helt klart mest intressant.

Visst är han huvudspåret just nu, efter att styckningen blev känd.

Om det stämmer det som sägs så har polisen gått in i hans lägenhet nu samtidigt som de skuggar honom i bilen. Så nu är det live action i Boden.
Citera
Medlem
Har inte hunnit läsa igenom allt som skrivits idag men jag kan konstatera att den 5 maj skrevs det om fortet och motionsspåret i den här tråden. Kanske polisen skulle läsa Flashback?!
Citera
Medlem
engultomats avatar
MB SITTER INTE I RULLSTOL!

Det var en annan tränare, som vissa (bl.a jag) fördjupade oss lite i, eftersom VB hade gillat massa saker på hans Facebook och kommenterat. Men när det visade sig att han sitter i rullstol och är cp-skadat släpptes (åtminstone mina) misstankar mot honom.
Citera
2013-05-21, 16:15
Medlem
jonkoping83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloneWar
Nu tror ju dock inte jag att hon var gravid. Däremot är det enligt mig en viss övervikt till att det är exet/pluggkompisen som är den skyldige (Visst är detta samma person?)

Det har väl tidigare i tråden skrivits att det var han som gjorde slut med BO? Kanske har han vid flera tillfällen försökt närma sig henne igen, gjort närmanden osv men blivit avvisad gång på gång. Detta har till slut lett fram till att han efter att blivit avvisad för xxx-gången, den kvällen VB försvann, fick en total härdsmälta i hjärnan...

Dock så avfärdar jag inte karatetränaren helt men kompisen/pluggkompisen känns helt klart mest intressant.

Självklart mördar man någon som avvisar en gång på gång i vissa människors värld, att vi inte tänkte på det? Heh, eller nä, troligen gör man inte det. Finns inget som tyder på att så är fallet i verkligheten, eller hur?

Och givetvis måste en karatetränare ha mördat flickan, att ingen tänkte på just det? Ungefär samma nivå där... De behöver inte känna varandra som många får för sig.
Citera
2013-05-21, 16:15
Medlem
Vanills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megustaa
Vilken störd jävla fru! Hur fan kan man skriva så om en försvunnen person?

Exakt!! Och ärligt talat, om hon nu var medveten om att hennes man(?) hade någon affär med den försvunna tjejen att göra så är hon helt otroligt dum i huvudet som uttrycker sig alls.
Jag tror allt gott om min sambo, det kan jag lova, men ändå tror jag nog att jag skulle bli nååågot konfunderad om hans "snedsteg" plötsligt försvann och var med på Efterlyst
Kanske har jag läst för mycket på FB...fantasin är det inget fel på i alla fall, tyvärr behöver man inte alltid ha fantasi då verkligheten verkar vara tillräckligt läskig tidvis.
Citera
2013-05-21, 16:16
Medlem
Citat:

Värsta jag sett nånsin. Jag visste bara om att hon skrev "Kanske INTE lever!!!". Att hon även skrivit "Jag fäller inga tårar!!!". Man blir chockad. Riktigt hat måste finnas där.
Citera
2013-05-21, 16:16
Bannlyst
Frun måste kartläggas.
"Jag fäller inte en tår!"

Vad är det för jävla kommentar?
Citera
2013-05-21, 16:18
Medlem
piassavas avatar
Citat:

"Heaven has no rage like love to hatred turned, Nor hell a fury like a woman scorned."

William Congreve
Citera
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akinator
Frun måste kartläggas.
"Jag fäller inte en tår!"

Vad är det för jävla kommentar?
Men vilken GM skulle vara så korkad att h*n skrev så?
Citera
Medlem
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=7668912
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här