2013-05-21, 14:43
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Måste ju vara mycket blod i någon lägenhet,lokal eller liknande då

Förmodligen är det vad man undersöker nu på Flottiljvägen 4 C.
Citera
2013-05-21, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Då så, då kan vi släppa alla teorier om att hon kom levande till stugan.

Ja då förefaller GMs beteende ändå mer ologiskt. Jag kan inte fatta varför man skulle vilja åka till ett hus i skogen och placera några kroppsdelar där. Det låter som en mycket störd person.
Citera
2013-05-21, 14:44
Medlem
svampdamps avatar
Kan vi utesluta bjärnen?
Citera
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Att man inte ens kan avgöra kön kan ju bero på att det är är något eller några av händer/armar/fötter/ben som hittats.

Om nu förnsterluckan låg som en ramp upp till fönstret tyder väl det på att man släpat in något tungt. Det tyder i sin tur på att en styckning kan ha genomförts i huset. Och sedan har GM tagit med sig alla kroppsdelar som gör en könsbestämning och identifiering enkel.

Hade GM tänkt komma tillbaka efter resterande delar?

Oavsett vilket så lär ju GM ha lämnat en hel del spår både kring fönstret/fönsterluckan och inne i huset + förhoppningsvis hjulspår.
Citera
Medlem
highfives avatar
Citat:
Förmodligen är det vad man undersöker nu på Flottiljvägen 4 C.

Så dags nu 17 dagar efteråt!
Citera
2013-05-21, 14:45
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Då så, då kan vi släppa alla teorier om att hon kom levande till stugan.

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=7668698
Jag hörde som sagt att det är några kilometer mellan fyndplats och den plats man senast spårat mobilen till.
Citera
Medlem
Att VB nu själv skulle stängt av sin mobil kan väl strykas utan någon annan har gjort det utan hennes godkännande. Då återkommer jag med en dåres envishet till "sista" signalen från sävastmasten och inte från åbergsmasten. Hur kan detta ske, ja med biltransport mot sävast, mot torpgärdsleden eller upp på åberget sen blir det tyst. Den slås av eller givetvis kan batteriet ta slut men jag tror att GM slagit av mobilen och GM har inte varit ensam.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamvargarna
Är du där? Kan du se dom?

Passerade bara nyss.
Citera
2013-05-21, 14:46
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamvargarna
Ja då förefaller GMs beteende ändå mer ologiskt. Jag kan inte fatta varför man skulle vilja åka till ett hus i skogen och placera några kroppsdelar där. Det låter som en mycket störd person.

Jag tror att det som inte syns, finns inte... resonerar GM.
Citera
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Så dags nu 17 dagar efteråt!
Det krävs väl en del för att göra en husrannsakan också.
Citera
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Jag får också den känslan av att det inte var så mycket delar kvar i huset, men att det som fanns där var "demolerat".

Tänker på det ordet DEMOLERAT och det på kroppen som oftast sägs vara demolerat är väl oftast ansiktet? Hemskt är detta iaf. Måste varit någon som var helt galen eller fylld av hat, eller både och.
Demolerad: Kan kroppen ha blivit överkörd, månntro? Eller legat nergrävd med en större sten släppt på sig?
Citera
Medlem
engultomats avatar
Jag håller inte med om att det är "självklart" att ta bort sin Facebook bara för att man blir omdiskuterat på Flashback. Se på CS (som en del vill peka ut), han har kvar sin Facebook, men bara gjort den privat.

Man måste dölja något om man måste radera hela sin Facebook, istället för bara snabbt gå in och ändra till privat profil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in