Citat:
Ursprungligen postat av
moa-tove
en tur VB och MB där de skulle diskutera VBs eventuella graviditet som hon hittat på och deras fortsatta liv i nöd och lust.. en bebis skulle fånga MB...trodde VB naivt? Skulle inte förvåna mig alls. och KJs reaktion på samma nyhet, att karatetränaren var pappa till VBs barn. Då kommer motivet fram : får inte jag henne ska ingen annan ha henne
Detta har jag bara tolkat ur det jag läst om VB och hur hon fungerade i sina relationer.
Ja jag tror också att hon naivt tänkte eller snarare hade tänkte ca någon månad innan hon blev dödad att en bebis skulle fånga MB. MB var ju rädd för just det.
Ja så kan det absolut vara att KJ blev svartsjuk för att hon hellre ville ha MB, fast vid tidpunkten för mordet eller åtminstone den 4 maj ville hon nog hellre ha KJ än MB....
Men dessa sms:
"menade du på riktigt att du vill döda mig? Hoppas du inte skojade mig. Hatar är starkt ord lika stark som du, om
hatar då vill man döda någon.
00:43
Vatchareeya Bangsuan"
Följande sms får MB av VB den natten till den 3 maj:
Han körde hem henne från träningen samma kväll och påstod att hon varit ovanligt lugn och glad- det tror jag är en LÖGN, här har ni varför:
"
ska aldrigt mer ligga med dig hatar dig jag är säkert på att hon gör det också för hon tappade
förtroende för dig
)) tillslut så har du ingen kvar. tur att ni har företag tillsammans annars
hade hon gjort slut med mig. Du verkar inte gillar när vi älskade dig."
Vatchareeya Bangsuan 2013-05-03 00:20