2014-01-07, 17:22
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pacifiera
Har du problem med att få fram något citat där det står att någon besudling på rullen inte var blod?
Nej, har du problem med att få fram något citat som talar om mer än två besudlingar?
Citera
2014-01-07, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, har du problem med att få fram något citat som talar om mer än två besudlingar?

Du vill bara inte visa fram det? Det är inget att skämmas för att du tolkade texten fel.
Citera
2014-01-07, 17:23
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
De få gånger någon tjej börjat blöda hemma hos mig har de frågat efter plåster som jag hämtat till dem.
Hur vet du det? Har du koll på vad de gör i badrummet?
Citera
2014-01-07, 17:24
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Jo, det är kirurgtejp, men det finns både av plast och papper.

Tack!

Men var inte tejpen riven på mitten ? Hur lyckas man med det med smal plasttejp?
Vet du vilken sida i fup ?
Citera
2014-01-07, 17:26
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Du vill bara inte visa fram det? Det är inget att skämmas för att du tolkade texten fel.
Jag tolkade inte texten fel. Det fanns två besudlingar. Det togs också DNA-prov i områden som inte var besudlingar, och en på insidan och en på utsidan hade VB:s DNA. Ingen hade KJ:s DNA.
Citera
2014-01-07, 17:27
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Tack!

Men var inte tejpen riven på mitten ? Hur lyckas man med det med smal plasttejp?
Vet du vilken sida i fup ?
Den här tejpen är lätt att dela på längden. Sid 299.
Citera
2014-01-07, 17:28
Bannlyst
Citat:
Jag tolkade inte texten fel. Det fanns två besudlingar. Det togs också DNA-prov i områden som inte var besudlingar, och en på insidan och en på utsidan hade VB:s DNA. Ingen hade KJ:s DNA.

Varför vill du inte bevisa detta? Du sitter ju med FUP. Jag är säker på att du har tolkat texten fel. Du påstod att två av de fyra besudlingarna inte var blod trots att jag visat dig motsatsen.
Citera
2014-01-07, 17:31
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Varför vill du inte bevisa detta? Du sitter ju med FUP. Jag är säker på att du har tolkat texten fel. Du påstod att två av de fyra besudlingarna inte var blod trots att jag visat dig motsatsen.
Du har inte visat att det fanns fyra besudlingar. Det fanns två besudlingar, det har jag visat, och de var blod. Dessutom påvisades VB:s DNA på två områden som inte var besudlingar.
Citera
2014-01-07, 17:31
Medlem
Flutters avatar
Citat:
Lite väl långsökt, va?

Det redovisas det DNA som hittades på rullen. De hittade inte KJ:s.
Långsökt?

Att någon pillar på en tejprulle när man är på besök. - Otänkbart.

Att någon planterar blod i bakluckan på någon bil. - Mmm, jo, varför inte? Sånt händer väl lite då och då.

...inte undra på att den här tråden är 5000+ sidor. Jag ger upp nu.
Citera
2014-01-07, 17:37
Bannlyst
Citat:
Du har inte visat att det fanns fyra besudlingar. Det fanns två besudlingar, det har jag visat, och de var blod. Dessutom påvisades VB:s DNA på två områden som inte var besudlingar.

Har du någon fakta som visar att två DNA-prov från rullen visade sig inte vara blod? Eller ska jag fortsätta tro att du misstolkat texten?
Citera
2014-01-07, 17:40
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Har du någon fakta som visar att två DNA-prov från rullen visade sig inte vara blod? Eller ska jag fortsätta tro att du misstolkat texten?
Ja, fakta är ditt eget citat ur FUP, som du inte har, och som pratar om två besudlingar. Blod ger besudlingar. Och fyra DNA-träffar, varav en i vardera besudling och två utanför.
Citera
2014-01-07, 17:41
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flutter
Långsökt?

Att någon pillar på en tejprulle när man är på besök. - Otänkbart.

Att någon planterar blod i bakluckan på någon bil. - Mmm, jo, varför inte? Sånt händer väl lite då och då.

...inte undra på att den här tråden är 5000+ sidor. Jag ger upp nu.
Hur ofta händer det att bevis planteras? Statistik är av naturliga skäl svårt att få fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in