Citat:
1. Sök på strängen "när vi älskade dig".
Och i övrigt tex. vad de tvä tredjedelarna skriver på facebook efter att de förstått att BO:VB nog inte kommer tillbaka "hhaaaahhaha plugga hårt" osv. osv.
2. Alltså, det främsta stället i Sverige att stoppa förvanskade tekniska bevis är vid SKL. Har SKL passerats så är svenskt rättsväsende helt utvecklingsstört, från högstadie och gymnasiesynpunkt. Att KJ inte hade ett bra försvar fattar väl alla, men han var inte åtalad av de skarpaste knivarna i lådan heller. Men det går att läsa saker mellan raderna i fupen. Fusk & fiffel, och inte heller vill de göra en tidsbestämning av materialet för att försäkra sig om att bevisen är korrekta. Kort sagt uruselt.
3. Jag tycker att du har fel, men det är ju för att jag har sett RAR
4. Att spöa på ett barn på det vis som beskrivs av vederbörandes ex. i fup är grov misshandel.
Och i övrigt tex. vad de tvä tredjedelarna skriver på facebook efter att de förstått att BO:VB nog inte kommer tillbaka "hhaaaahhaha plugga hårt" osv. osv. 2. Alltså, det främsta stället i Sverige att stoppa förvanskade tekniska bevis är vid SKL. Har SKL passerats så är svenskt rättsväsende helt utvecklingsstört, från högstadie och gymnasiesynpunkt. Att KJ inte hade ett bra försvar fattar väl alla, men han var inte åtalad av de skarpaste knivarna i lådan heller. Men det går att läsa saker mellan raderna i fupen. Fusk & fiffel, och inte heller vill de göra en tidsbestämning av materialet för att försäkra sig om att bevisen är korrekta. Kort sagt uruselt.
3. Jag tycker att du har fel, men det är ju för att jag har sett RAR
4. Att spöa på ett barn på det vis som beskrivs av vederbörandes ex. i fup är grov misshandel.
1. Som jag misstänkte - rent nonsens.
2. En typisk "BehindRayban". Många svepande påståenden, ingen substans.
3. ?
4. Du har inga andra uppgifter än att vittnet säger att Berg "slog honom på riktigt". Hon säger inget om hårdhet i slagen eller eventuella skador. Det framgår inte ens att pojken - som torde ha varit 12-13 år enligt min sökning på ratsit - var ledsen eller upprörd. Självklart går det inte att avgöra på det ynkliga materialet vare sig att det är grov misshandel eller att Berg är en typ som kan begå mord. Fast visst: En obehaglig typ verkar han vara på många sätt. Det gör honom dock inte skyldig till mord. Samhället är fullt av obehagliga typer som inte är mördare. Och av en del lugna och trevliga typer som under ytan har något som kan göra dem ytterligt farliga i "fel" situation.