Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Är du spåkärring, eftersom du vet att hon ligger i floden? Fått fram det i kaffesumpen tillsammans med resten av teorierna du kommer med, samtidigt som du anser dig vara förmer än alla andra i tråden?
Luleälven är så jäkla ström, att det är väldigt osannolikt att hon ligger i den. Jämfört med en sjö eller å brukar man dyka upp mycket snabbt i strömma vatten. Eller vet du var hon ligger? Tipsa gärna polisen i så fall.
MVH
Smålandtintin
PS. Grattis till att du var populärast i klassen! Hoppas att din "konstiga" klasskompis uppskattar att få vara med på Flashback!
PS2. Du råkar ofta få texten fetad. Om du trycker en gång till på B-knappen slipper vi andra se de irriterande tjocka bokstäverna.
Okej, med din journalistiska slutledningsförmåga

påstår du att en människa är lätt att hitta i strömt vatten. Grattis.
Kan tala om för dig att i Stockholm hittades en kille nyligen drunknad, efter att ha hoppat i i strömt vatten. Själva
Strömmen.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Stockholms_ström
Man draggade resultatlöst. Det tog två månader innan han flöt upp. Han ansågs inte vara självmordsbenägen, det intygade hans bror och vänner. Jackan hittades i vattnet, ändå vägrade folk att inse.
Jag tror att vi får se samma sak här. VB kommer att hittas i vattnet, och hon har begått självmord. Det är min tro.
Om nu VB hittas hoppas jag att alla som mobbat henne får en rejäl tankeställare, liksom folk som tror att människor trivs med att vara utanför/annorlunda. De flesta vill vara med, annars säger man att man vill vara i fred. Så gör folk, och man ska lyssna på människor. Ingen söker bekräftelse till max om man vill vara i fred. VB sökte, fick ingenting tillbaka. Det är sorgligt.
Precis som i denna tråden fungerar gruppdynamik som så att om en tar sig friheten att hoppa på en annan, tar sig fler samma frihet, de som har behov av det, folk med mindrevärdeskomplex. Om VB var en duktig tjej, intresserad av skolan, kan man bara gissa hur det slutade, fast vi behöver inte gissa, vi
vet. Hon fick inte vara med och "leka".