Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Skulle vilja citera allt du skriver, för det värmer, med tanke på allt det som skrivit om VB, både av folk som känner henne, och inte känner henne. Jag, som inte känner henne, uppfattar henne precis som du skriver utifrån det jag läst och sett på nätet, och det har gjort att jag engagerat mig i hennes öde. Dessutom hade jag en thailändsk väninna som en gång i tiden gjorde samma flytt som din gamla klasskompis.
Vad tror du har hänt henne? Jag skulle också vilja att hon fick se hur många som tycker att hon är viktig, och betyder något, hur många som letar efter henne och tycker att det är orätt att hon mobbats av ondsinta personer.
Någon slags rättvis bild av henne ska representeras, har tappat hakan många gånger när jag scrollat igenom den här tråden. Jag vill inte riktigt greppa att det här har hänt just henne, det har ju etsat sig fast på hjärnan de senaste två veckorna och kan inte ens begripa hur hennes familj ska känna sig. Jag hoppas ju innerligt att hon hittas levande, men man kan inte vara naiv hur länge som helst heller. En märklig känsla att se sin gamla fredliga hemstad uppslagen på ABs startsida.
Min teori är att hon har hamnat i älven. Om jag måste välja. Antingen det eller att hon blivit lurad av någon.
Är dock oerhört nyfiken på vad de upprörda smsen handlade om.