Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Jag tror att VB har haft många järn i elden, när det kommer till karlar o att finna kärleken. Jag tror att hon har inlett många olika kontakter med äldre karlar/ män runt om i Norden, (främst Finland), då hon är en typisk - fadersfigur sökare- i kombination med att hon är alldeles för NAIV, så har någon av dessa män (badoo, matchmaking) kontakt helt enkelt sett sitt tillfälle att ta henne.
Nu vet jag inte hur bra du känner denna flicka men jag tror inte problemet handlar om att hon söker
en fadersfigur. Jag känner inte henne alls men har via hennes Mamma skapat mig en bild av VB.
Jag har alltid trott och tror fortfarande att detta är en familjetragedi som bottnar sig
mellan mor och dotter. En far saknar hon säkert men jag tror hennes behov av bekräftelse
på nätet inte är en jakt på en far,det är ett behov att bli sedd.För jag tror inte Mamman
har sett henne.
Frivilligt försvinnande tror jag fortfarande det är, ett val taget av en vuxen människa på 20 år,
vad som sedan hänt pga hennes val är en annan sak. Det får andra spekulera i,men jag tror hon lever.
Du beskriver Mamman som kärleksfull,det är ett ord jag inte skulle använda om henne.