2013-05-17, 23:51
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Vad menar du? Förstår ingenting av ditt svammel. VB använde tre ^^^ när jag läste. Inte det sista meddelandet dock.

Jag gick igenom hennes fb-poster nu och hittade tre stycken lite snabbt där hon använder sig av det där. Två st ^^ i samtliga fall. Jag förstår Aristomarie. Du verkar ibland inte riktigt befinna dig i verkligheten när du hoppar runt och deklarerar nya huvudmisstänkta, ibland flera gånger om dagen.
Citera
2013-05-17, 23:54
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Jag gick igenom hennes fb-poster nu och hittade tre stycken lite snabbt där hon använder sig av det där. Två st ^^ i samtliga fall. Jag förstår Aristomarie. Du verkar ibland inte riktigt befinna dig i verkligheten när du hoppar runt och deklarerar nya huvudmisstänkta, ibland flera gånger om dagen.

Jag har läst igenom hennes poster nogsamt, det var ^^^ genomgående från början endast sista hade två ^^. Han kan ha ändrat senare. Det var från början ^^^ och bara ^^ två på det sista. Det förbryllade mig, och jag tänkte... här har vi nog lösningen... en liten detalj. Det är jag säker på just nu. Du läste posterna för sent.

Varför får jag inte diskutera olika GM för dig? Är du mod eller gud fader? Lägg av med din attityd, den är bara löjlig. Du baksätesmodererar alldeles för mycket när det kommer till åsikter, sluta med det.

Gör mig en tjänst klipp in hur posterna ser ut nu, och länka.
Senast redigerad av Cinnabar 2013-05-18 kl. 00:00.
Citera
2013-05-18, 00:00
Medlem
Citat:
Jag har läst igenom hennes poster nogsamt, det var ^^^ genomgående från början endast sista hade två ^^. Han kan ha ändrat senare. Det var från början ^^^ och bara ^^ två på det sista. Det förbryllade mig, och jag tänkte... här har vi nog lösningen... en liten detalj. Det är jag säker på just nu. Du läste posterna för sent.

Varför får jag inte diskutera olika GM för dig? Är du mod eller gud fader? Lägg av med din attityd, den är bara löjlig. Du baksätesmodererar alldeles för mycket när det kommer till åsikter, sluta med det.

Har det någon betydelse ^^^?
Vad skulle det leda till? Hur tänker du nu?
Citera
2013-05-18, 00:02
Medlem
Citat:
Vad menar du? Förstår ingenting av ditt svammel. VB använde tre ^^^ när jag läste. Inte det sista meddelandet dock.

Eftersom jag gick igenom hennes fb direkt (dvs direkt de kom upp här) och ser att inget ändrats sedan dess, så ber jag dig styrka dina utkast med länkar..^^
Citera
2013-05-18, 00:03
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Har det någon betydelse ^^^?
Vad skulle det leda till? Hur tänker du nu?

Jag tänker att VB konsekvent avslutade sina poster med tre circumflex, alltså ^^^. Men... den sista posten hade bara två circumflex, alltså ^^. Då tänkte jag att detta kunde ha skrivits av någon annan, förslagsvis en GM. Eller så hade VB slarvat.

När jag fick klart för mig att CS var en intressant profil, han hade jagat Vb utan framgång sägs det (vill gärna få mer bevis på att han sökt VB när hon var hos studiekompisen), kollade jag upp hur han skrev. Han hade två ^^, genomgående. Alltså kan han ha fifflat med hennes konto. Det verkar ju som att det är lätt att ta sig in på det, mamman klarade av det. VB var ständigt inloggad... bara att skriva vad man ville i hennes namn, eller?
Citera
2013-05-18, 00:04
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AristoMarie
Eftersom jag gick igenom hennes fb direkt (dvs direkt de kom upp här) och ser att inget ändrats sedan dess, så ber jag dig styrka dina utkast med länkar..^^

Du kan vara så snäll och lägga ut hur posterna ser ut nu, så ska jag kommentera dem. Jag tror inte att du skänkt dessa ^ en tanke förrän nu. Jag tror att GM följer tråden noga.
Senast redigerad av Cinnabar 2013-05-18 kl. 00:06.
Citera
2013-05-18, 00:07
Medlem
lilltoes avatar
Citat:

Gör mig en tjänst klipp in hur posterna ser ut nu, och länka.

3 st ^ i en följd har inte jag sett henne använda någon gång, men jag kan ju ha missat något. ^^
Citera
2013-05-18, 00:09
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
3 st ^ i en följd har inte jag sett henne använda någon gång, men jag kan ju ha missat något. ^^

Om du inte har sett det, så vet jag att han har ändrat. Den här killen kommer att åka fast. Kan du länka till de poster du är säker på att du inte sett?
Citera
2013-05-18, 00:10
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Om du inte har sett det, så vet jag att han har ändrat. Den här killen kommer att åka fast.

Då måste han ha ändrat på sin egen, VB:s är intakt.
Citera
2013-05-18, 00:13
Medlem
Undrar än en gång...brukar det vara så här lite ledtrådar att gå på när ngn är försvunnen?
Håller polisen på för mkt information så att de som rimligtvis skulle kunna berätta ngt känner sig osäkra och kommer inte fram? Jag är säker på att polisen vet mkt mer än de går ut med, men varför detta enorma hemlighetsmakeri? Är det verkligen så att de har ingen misstänkt? Och att de också sitter med frågetecken?

Angående hur kroppar flyter upp så var det ett självmord i september och det hittades inte förrän på våren då kroppen flutit iland på en ö. Finns det några öar i närheten?
Senast redigerad av hemlunda2000 2013-05-18 kl. 00:28.
Citera
2013-05-18, 00:14
Medlem
highfives avatar
Går det att uteluta att denna KKJ linte lånat ut lägenheten i Bodsvedjan till någon "polare" så VB och ev blivande gm fick några timmar (till kl 21 denna lördagkväll) för sig själva?

Det enda som framkommit är inslag och artiklar om att KKJ hämtat henne och även sagt att hon var som vanligt när hon gick. Kan ju stämma om han kom när hon skulle gå.

Inte så troligt, men kan ju förklara att denna KKJ inte tagit "pälsen av sig" eller brytit ihop så här tolv dagar efteråt och polisen säger att han inte är misstänkt. Vilket betonas om och om igen.

Sen har polisen sagt något i stil med "det kanske finns ett vittne, men den personen är försvunnen". Syftar polisen inte på VB själv så kan det ju vara denna filur.

Sen har något hänt vid 18 40 som gjorde henne upprörd.

KKJ verkade inte så betuddad i VB om man nu ska tro det man kan läsa på deras fejjor. Kanske hon var det, men inte han
Citera
2013-05-18, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Jo, det hindrade mobilen från att befinna sig på F-vägen eftersom mobilsignalerna kom från det här området:
http://goo.gl/tGzVn

Vadå, det här området, pointa då ut var mobilmasterna finns och vilken som då skulle ta/få denna mobilsignal.
Det här är ju hela området mellan Sävast och Bodsvedjan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in