Citat:
Ursprungligen postat av
Itoy
Vi ska nog inte lägga mycket vikt i när KJ säger att VB gick från hans lägenhet eftersom ingen sett henne gå därifrån och KJ ljuger ju hej vilt hela tiden.
Det som jag är mest fundersam över just nu är var VB mördades, var hon styckades, såg vittnet rätt som såg KJ och en annan person bära ut någonting stort från lägenheten?
Sen undrar jag också om experterna har någon teori om när i förhållande till döden kroppen styckats, det borde väl gå att ha en teori om?
Om inte lägenheten är mordplatsen varför finns i så fall blodet i bagaget?
Kan KJs besök hos brorsan syftat till att hämta plast att vira in kroppen i?
Ja frågar du KJ, vilket åkl (tror det var AB) gjorde i rätten igår, blir svaret: "Bara för att titta till honom och se hur han har det. Jag kände mig ensam" (enl NSD-rapportering).
Har tidigare varit inne på att KJ åkt till brodern dels för att lasta ur skuffen men också för att hämta sånt han behöver, som tex emballage till kroppen.
Åkl ställde ju flera frågor om KJ och garaget. Åkl: Besökte du garaget? KJ: Inte vad jag minns. Åkl: Tog du med dig något därifrån? KJ: Inte såvitt jag minns.
KJ nämner också att han inte får gå in i garaget "eftersom mina föräldrar inte litar på mig". (?)
Tror att KJ bröt mot garagebesöksförbudet och åkte tillbaks med en presenning i skuffen.