2013-05-17, 22:23
Medlem
Tisdagsgrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
En annan like är:
Alla vi som hatar killar som bara är ute efter sex

Känns lite motsägelsefullt med like Att knulla...thats all

Den senare är en skämtsida, som inte alls är så grov som det låter. Den handlar, skulle jag säga, inte alls om "att knulla".

(Och den togs upp här redan för en vecka sedan, på sidan 16 i tråden.)
Senast redigerad av Tisdagsgrisen 2013-05-17 kl. 22:26.
Citera
2013-05-17, 22:23
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Du menar efter att hon och kompisen hämtat en gul plastkasse uppe på fortet?
Jag tror ingen av dem var på fortet den aktuella dagen.
Citera
2013-05-17, 22:24
Medlem
hotgyaals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Var har du hört att ha "vägrar berätta..."?
Vägrar han berätta för polisen, eller för vem/vilka?

läser du under rubriken "inte misstänkt för brott", "han vill inte säga nånting om dendr kvällen.." blabla http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16769049.ab
Citera
2013-05-17, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hotgyaal
läser du under rubriken "inte misstänkt för brott", "han vill inte säga nånting om dendr kvällen.." blabla http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16769049.ab
Det är väl polisen som inte vill berätta information. Studiekompisen har väl inte varit med i ngn intervju vad jag vet.
Citera
2013-05-17, 22:33
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag tror ingen av dem var på fortet den aktuella dagen.
Man sade i inledningsskedet att mobilsignaler uppfångats i omedelbar närhet av fortet, och en signal t o m inifrån detta fort. - Låt oss säga Åberget, då; det är ju trots allt en bit från F-gatan. - Utesluter inte en "naturlig" förklaring (en liten avstickare, t ex), men då måste den ha framkommit "naturligt" under förhör innan mastningen blev känd - och då återstår att förklara varför man satsade så mycket resurser just kring Åberget bara för denna lilla avstickare.
Citera
2013-05-17, 22:34
Medlem
ME077s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 38bollplank
En ung herre vid namn Selberg har kommenterat VB fb status. Han undrar bl.a. Vilken kompis hon skulle till för att plugga. Killen ser dessutom ut att väga ett par kilo...

Ingen aning vem det är. Nu ringde kusinen igen, visade sig vara en person i 60-årsåldern de skulle hämta, så glöm det där jag skrev!
Citera
2013-05-17, 22:36
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Man sade i inledningsskedet att mobilsignaler uppfångats i omedelbar närhet av fortet, och en signal t o m inifrån detta fort. - Låt oss säga Åberget, då; det är ju trots allt en bit från F-gatan. - Utesluter inte en "naturlig" förklaring (en liten avstickare, t ex), men då måste den ha framkommit "naturligt" under förhör innan mastningen blev känd - och då återstår att förklara varför man satsade så mycket resurser just kring Åberget bara för denna lilla avstickare.
Enligt Google Maps är det två km från Åberget till Flottiljvägen. Det är alltså troligt att Flottiljvägen ligger i Åbergets cell.
Citera
2013-05-17, 22:41
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Enligt Google Maps är det två km från Åberget till Flottiljvägen. Det är alltså troligt att Flottiljvägen ligger i Åbergets cell.
Man har kartlagt signalerna betydligt mer detaljerat än så.
Citera
2013-05-17, 22:43
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Man har kartlagt signalerna betydligt mer detaljerat än så.
Det har jag inte sett.
Citera
2013-05-17, 22:46
Medlem
highfives avatar
Citat:

Vem är man? Är inte detta en trådsanning om fortet?
Citera
2013-05-17, 22:49
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hotgyaal
*s*
Han ville inte säga något till Aftonbladet.
Citera
2013-05-17, 22:50
Medlem
Cinnabars avatar
VB avslutar med tre ^^^ när hon skriver. Jag reagerade på att sista meddelandet avslutades med bara två ^^.

Det finns en föreslagen GM som använder enbart två ^^ Chr*stian Selb*rg.

http://www.myspace.com/thecoldboy* (ta bort*)

Han kallar sig för kalla killen alltså...

"Om mig:
im a 18 years teenager from Sweeden my secound language is English i can speak and whrite a little danish but i understand more what people say than what i speak and whrite^^:P
Jag skulle vilja träffa:
nice people around my age say 15-20 would be fine^^"
Senast redigerad av Cinnabar 2013-05-17 kl. 22:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in