Citat:
Ursprungligen postat av
highfive
När det gäller KJ som bevisligen lider av psykiska störningar då går det bra att säga att han ljuger, upprepar vissa detaljer felaktigt osv. När det gäller de fullt friska paret då ska deras förhörsuppgifter inte kunna ifrågasättas utan att samhällets väktare nummer 2 ska gripa in. Tycker man ska se hela fup som ett dokument som ska granskas på samtliga sidor. Det ska ifrågasättas och diskuteras från alla möjliga vinklar och via olika synsätt.
Granska: JA. Damned if you do, damned if you don't-resonemang: NEJ. Det är intellektuell smörja från början till slut.
Dessutom är det ohederligt.
Lindhsky har dock rätt i (tack för ett bra inlägg!) att det är meningsskiljaktigheterna som håller tråden vid liv. Själv hade jag aldrig kommit på det lilla men kanske inte helt ointressanta "sängspåret" tillsammans med fb:aren som la märke till detta med sängstorleken först om tråden hade dött redan efter 1-2 dar FUP-läsande för att alla var rörande överens om att KJ måste vara den skyldige. Jag vet att du också förespråkar diskussion så jag ger dig gärna en uppskattning för det med.