Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Nej, jag pratar om tiden efter 20:39, då han var med sin fru bara. Innan dess var han på restaurang med sin fru och andra. Då anser jag att han har alibi.
Om han inte beställt jobbet? Han hade ju kommunicerat orden dö och döda i sin mobil 27 gånger oftare än ordet karate. Antingen hade han kommunicerat med VB och använt ordet döda och dö om och om igen eftersom cirka 35-40% av hans samtalskommunikation de senaste 87 dagarna var med VB. Alternativt hade han nyttjat resterande procent och använt ordet dö och döda i samråd med några andra personer som fick uppdraget att döda VB. Beställningen gick ut på att mordet skulle utföras som om KJ utfört det hela. Kroppsdelarna skulle enligt detta avtal levereras till KJ den 19/5. Händerna sparade dessa uppdragstagare i fall det skulle behövas i ett senare skede.
Som jag skrev tidigare var samtalskommunikations topp dagen innan hon mördades. Den 3/5 nyttjade han 95% av samtalskommunikation gentemot VB. Var det den dagen han brände iväg flertalet av träffarna på dö/döda?
.
Eller är det någon som har förslag på varför dö/döda var det näst mest vanliga ordet efter ordet sex?