Citat:
Det där sa du även när jag presenterade att KJ troligast hade as. Inga nyheter. Vad är det som respektlöst enligt dig? Du är bra dum om du tror att någon tror att en tråd ställer diagnoser. Du behöer inte ideligen förklara hur det går till. Återigen säger jag att KJ har något ovanpå sin diagnos as som gör att han helt likgiltigt kan stycka både hundar och människor, för det tror jag att han har gjort. Han skapade tillfällen, han hade behov av att göra det här. Kan vi nu lämna vem som har rätt att ställa diagnos eller ej?
Tror att KJs diagnoser, hittade som ohittade, rätt som felaktiga, är det minsta problemet familjen har. Jag kan tänka mig att brorsorna är mycket rädda för att bli inblandade och indragna i den här skräcken, som det innebär att ha en bror inlåst på rättspsyk.
Nej, alla mördare är inte psykopater, nu har du sagt det och det var heller inget nytt. Vad tror du om folk, glider du lite ovanpå eller har du någon öm tå? Linda nu in foten och sluta vara så förbaskat jobbig.
Det som framkommit om att han bett en kompis vara hygglig mot VB är intressant, här vill KJ skydda VB. Vi pratar nog tyvärr om en dubbelnatur, vilket är hyfsat typiskt för någon som är "psykopat". Det vore intressant att få veta vem kompisen är som inte gillar thaitjejer. Hur mycket påverkade han KJ tro? Det har tidigare varit uppe att KJs relation till någon kan ligga bakom det här. Kom ihåg att KJ enligt ryktena var bisexuell, och även det stämde! Tänk om mordet är en invecklad soppa av känslor för den här killen?
Tror att KJs diagnoser, hittade som ohittade, rätt som felaktiga, är det minsta problemet familjen har. Jag kan tänka mig att brorsorna är mycket rädda för att bli inblandade och indragna i den här skräcken, som det innebär att ha en bror inlåst på rättspsyk.Nej, alla mördare är inte psykopater, nu har du sagt det och det var heller inget nytt. Vad tror du om folk, glider du lite ovanpå eller har du någon öm tå? Linda nu in foten och sluta vara så förbaskat jobbig.
Det som framkommit om att han bett en kompis vara hygglig mot VB är intressant, här vill KJ skydda VB. Vi pratar nog tyvärr om en dubbelnatur, vilket är hyfsat typiskt för någon som är "psykopat". Det vore intressant att få veta vem kompisen är som inte gillar thaitjejer. Hur mycket påverkade han KJ tro? Det har tidigare varit uppe att KJs relation till någon kan ligga bakom det här. Kom ihåg att KJ enligt ryktena var bisexuell, och även det stämde! Tänk om mordet är en invecklad soppa av känslor för den här killen?
1. Jag är inte den som ställer diagnoser i denna tråd (eller flera andra) det är det du som är så dum och gör.
2. Ja KJ har 2 diagnoser. Den ena är AS den andra är ADD.
3. Varför ska bröder känna skräck över att en familjemedlem får vård? Lättnad kanske ligger närmre sanningen?
4. KJ har en vän som ogillar töser från Thailand. Innan denna vän får träffa VB så ber KJ sin vän att vara snäll emot henne... ( psykopatdrag...?Icke)
Du glömde källan på att kJ hade psykopati, eller ngt liknande samt vad ngt liknande skulle vara., som DU skrev att han hade.
Gör oss kunniga en tjänst och sluta idiotförklara området gällande diagnoser inom psykiatri. Du verkar bara korkad