2013-10-23, 22:16
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är väl uppenbart. MB har hetsigt humör och har misshandlat förut. Det kan ha uppstått bråk mellan honom och VB.

Visst kan det, men deras relation var inte sådan. Kan du publicera alla mess mellan MB och VB?
Citera
2013-10-23, 22:16
Medlem
LaScalas avatar
Häradsbetäckare har ju även de rätt att tacka nej till desperata kvinnor utan att behöva få hot om uppsprättade katter och flera hundra sms.
Vad är det för fel på de fruntimmer som inleder nån slags relation med en gift man?
Vad förväntar dom sej?
Dom får väl hålla sej till spelreglerna? I de reglerna brukar ingå att de inte får finnas officiellt..
Frun ska inte få veta.
Det är ju tack vare dess korkade kvinnor som häradsbetäckare kan fortsätta betäcka hela häraden.
Citera
2013-10-23, 22:17
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:
Det kan ha hänt i det här fallet.
Vållande till annans död?
Citera
2013-10-23, 22:17
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Visst hade han tid för henne, han fick ju donken avsugen och även fick borra i henne. Han skickade ju även sms på måndagen den 6'e till henne för han kände sig "dissad" och suktade förmodligen på mer jobb med donken. Han har inte mördat henne men blivit avslöjad med brallorna nere iom detta brutala mord.

Att tro på tre -fyra sexuella kontakter är bara löjligt, det har förmodligen pågått med hyfsad frekvens.
Ungdomens förebild i idrott har utnyttjat en av sina elever/lärjungar och övriga i den klubben har tittat åt ett annat håll, de har vetat men inte tagit tag i saken för de har antagligen inte ens vågat p.g.a. personens uppenbara obalans och sviktande humör.
I förhör med karatepersoner så verkar han vara någon form av obefläckbar person men nu har sanningen hunnit ikapp. Ryktena som tidigt i tråden framkom har klar bärighet och sanning.

Tycker just AN's idiotiska facebook's inlägg talar för att han är inte GM utan ett uttryck för hennes hat mot en tjej som sugit av donken på hennes gubbe. Så jävla dum kan ingen vara att skriva detta om man samtidigt vore inblandad i mordet. Givetvis blev länsman intresserad och med sms kontakt samma em/kväll så var det nog kanske t.o.m. en het hypotes första dagarna men när man konfronterades med KJ så hade man ytterligare en het hypotes som sedan blev huvudtesen i jakten på mördaren, för att hon var mördad tror jag länsman greppade ganska omgående då mobiltrafik mm gav dessa indikationer.

FÖR FAN! MB kände sig inte dissad, det är en felupplysning som cirkulerar runt här. Det är VB som känner sig dissad.
Citera
2013-10-23, 22:18
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Visst kan det, men deras relation var inte sådan. Kan du publicera alla mäss mellan MB och VB?
Nej, det kan jag inte. Men VB kan ha utpressat MB. Det kan ha varit det SMS:en 4/5 handlade om. "10.000 eller jag föder barnet".
Citera
2013-10-23, 22:19
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Häradsbetäckare har ju även de rätt att tacka nej till desperata kvinnor utan att behöva få hot om uppsprättade katter och flera hundra sms.
Vad är det för fel på de fruntimmer som inleder nån slags relation med en gift man?
Vad förväntar dom sej?
Dom får väl hålla sej till spelreglerna? I de reglerna brukar ingå att de inte får finnas officiellt..
Frun ska inte få veta.
Det är ju tack vare dess korkade kvinnor som häradsbetäckare kan fortsätta betäcka hela häraden.

Ja, vi är ju många, inklusive KJs mor och bror, som undrar vad VB led av, de tror as, och det tror jag med. Den som har as stalkar, och förstår inte när de blir avvisade. Tyvärr utnyttjade MB detta.
Citera
2013-10-23, 22:19
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
FÖR FAN! MB kände sig inte dissad, det är en felupplysning som cirkulerar runt här. Det är VB som känner sig dissad.

Exakt! Tack för att du rättade till det.
Citera
2013-10-23, 22:20
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Rättar mig i ledet. Rättmedicinaren kunde inte se att hon var gravid.

Från toppen av mitt huvud kommer ja ihåg:
VB säger till KJ "Du vet väl att jag fått barn"
VB säger till MB "Du måste sköta din hälsa för att vara med oss".

Det var något mer ställe men det år ju att söka på gravid.
Citera
2013-10-23, 22:21
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Nej, det kan jag inte. Men VB kan ha utpressat MB. Det kan ha varit det SMS:en 4/5 handlade om. "10.000 eller jag föder barnet".

Har VB skrivit det, eller hittar du på?
Citera
2013-10-23, 22:23
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Har VB skrivit det, eller hittar du på?
Läs vad jag skrev.
Citera
2013-10-23, 22:24
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ja, vi är ju många, inklusive KJs mor och bror, som undrar vad VB led av, de tror as, och det tror jag med. Den som har as stalkar, och förstår inte när de blir avvisade. Tyvärr utnyttjade MB detta.

Var det inte nån annat sviket vänsterpassel som också var förfördelat?
Lider alla i den här härvan av AS?
Och häradsbetäckaren är psykopat?
Tur man inte bor i Boden
Senast redigerad av LaScala 2013-10-23 kl. 22:26.
Citera
2013-10-23, 22:25
Medlem
Citat:
Tycker du det? Varför då? Det ryktades om att VBs mage blivit skadad på något sätt. Hur har kroppen angripits?

Visserligen messar VB om att MB måste leva länge, för henne och barnet. Ska man ta det på allvar? Vilket datum kom gravid-messen första gången, och hur många sådana finns det?
Tror helt ärligt att han lurat i henne att han skulle skilja sig med AN så de kunde leva lyckliga i alla sina dagar han och VB. Också klassiskt. Varpå VB fantiserar om deras liv med bebis osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in