Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det har förekommit tidigare att han har Aspergers. Någon länkade till ett tidningsklipp om en person som hade skjutit vilt med soft airgun i centrala Boden. Kan det ha varit han?
Sedan undrar jag om det kan finns någon sorts koppling mellan familjen MB och KJ. Är det någon som vet något om detta? I alla fall borde det inte vara omöjligt med tanke på att VB har haft ganska mycket kontakt med båda. Hon ska bland annat ha varit kompis med MBs dotter och ha varit KJs X.
Det är inte omöjligt, därför publicerar jag nu ett PM i sin helhet för att kanske kunna bringa klarhet i detta.
enligt en granne till mb och an,så var vb kompis med an´s dotter t*ss lin*berg tidigare, nått har hänt i den familjen för alla har ju plockat bort vb från fejjan. tror dock inte att det har med hennes försvinnande att göra (enbart mina spekulationer)
samma granne säger ochså att vb var hos nån kompis på lördagskvällen och att denne skulle ha skjutsat hem vb, men hade tagit en öl så vb bestämde sig för att promenera hem.
polisen har även varit och sökt mb och an på hemadress, så dom har nog fått vara på föprhör.
du gör som du vill mede infon, men är väldigt tacksam om mitt nick hålls utanför.
Och då kan man undra, är grannen egentligen inte en granne utan en familjemedlem med koppling till vännen?
Jag vet, det är obekräftade uppgifter, dock har vi inte så mycket annat att gå på. Om det inte är sant så kan det ändå vara värdefullt, det betyder i så fall att någon desinformerar, och är intressant i sig.
EDIT;Det fetmarkerade. Vem kunde känna till detta, detaljerat, varför dikta upp detta? Antingen var det så, eller så är det en efterhandskonstruktion för att sätta någon i ett fördelaktigare läge.