Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Skulle inte förvåna mig ett dugg om det finns fler inblandade. Jag är öppen för det då varken vi eller polisen verkar kunna lägga pusslet så att det blir en helhetsbild med endast KJ inblandad.
Det kan absolut vara ett planerat mord anstiftat av någon med ett starkt motiv, lika mycket som att det kan vara ett mord begånget i affekt.
Utsvävningar och vilda fantasier? Det bemöter jag med inlägget om mördarstoryn från Knutby, länkar gärna ur tråden på begäran.
EDIT;Det intressanta med AN är inläggen gjorda med hennes Facebookprofil, bl a.....kanske INTE i livet,,,,riktigt poängterar som om hon vet hur det förhåller sig. Uppenbarligen visste hon iaf att någon eller några gärna sett VB död, dessutom var hon en kackerlacka i AN ögon, troligen också i andras.
Minns du/ni hon som fick ett hatbrev, där just ordet Kackerlackor, användes? När hon försökte få några asylsökande att få trända på ett gym. Just det ordet är väl inte super vanligt att man använder, sammanträffande? OM det var AN som skickade den lappen känns det som att hon både var svartsjuk på VB OCH rasist. Samt fullt kapabel att hota folk. Jag säger inte att hon måste vara inblandad, men hon ger mig kalla kårar.