2013-05-14, 20:07
Medlem
Sleepwalkins avatar
Som sagt det kan vara vem som, men man skriver inte sådana grejer som AN utan att förstå att blicken riktas ditåt.

Edt: finns två alternativ extremt hat - på ett mordiskt sätt
eller ett lungt hat - dvs. Så lugn över att hon är oskyldig så hon är så pass dum.
Senast redigerad av Sleepwalkin 2013-05-14 kl. 20:09.
Citera
2013-05-14, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-sson
A.k.a. Karate Kid..

Jo, men kom igen nu! Varför kallade AN VB för kackerlacka? Vad var orsaken; Karate Kid hade en liten affär med VB??

Uttalar mig inte om de eftersom jag inte har nån aning om varför hon skrev de (om hon nu gjort de) så den punkten kan du lämna till nån annan.
Citera
2013-05-14, 20:10
Medlem
lilltoes avatar
Hur långt är vi komna i bevissamlandet?

Mystiska vänner hittas, men ingen tycks ha agg eller omtalat VB negativt.

Vilken tidsangivelse är den sista mobilkontakten mot mast? Verkar variera.

En/flera anonyma vitten har sett henne utanför pluggkompisens hem, därefter inget.
Polisen verkade inte intresserad av honom. Han kanske var på någon pub senare och därmed alibi?

Enligt uppgift ska en granne (i kvarteret) till pluggkompisen ådragit sig ett jack i huvudet, då han gick i närkamp med ett dörrhandtag. Sökte sjukvård först dagen efter.

MB kommenterar öht inte VB:s försvinnande, nästan märkligt då han är kompis med "hela" Boden. Dock lägger han ut en bild 7 maj med texten: I removed your ego, and it turns out that´s what was clogging your reality Säkert ovidkommande, men ändå.

I fredags eller lördags kommenterar AN (gift med MB) på MPS hemsida och väcker stor uppmärksamhet. Det är första spåret på att VB kan ha haft ovänner. Att det endast skulle bero på osämja mellan två unga tjejer håller jag för otroligt. Verkar inkludera familjen.
Citera
2013-05-14, 20:10
Medlem
Buddisch13s avatar
Tänkte ta upp en grej se om nån kanske håller med

Den här tjejen vi haft uppe lite tidigare i tråden > https://www.facebook.com/j*nnike.s*ndstrom.98 (a)

Hon har försvarat MB & AN på MP sida på fb å sagt att dom inte har med detta å göra bla.

Jag känner micke o annika så ni ska inte dömma dom

Annika lr micke har inget med hennes försvinnande att gör så slutta

Det en som har sett henne i en stuga vid luleå älven med 2 killar

Hon följer den här tjejen/kvinnan på fb https://www.facebook.com/C*ttie00 (a)
(vem är hon? Mamman/kusinen?)

Hon har skrivit dessa kommentarer på MP fb sida

Annika svartsjuke Vattchareeya.

Hon sa till sin mamma att hon skulle plugga hos en kompis i lörsdag . Vem veta nära kompis som hon ofta umgås och bor i Sävast.eller i Boden. Nu hennes mamma är stor chock. (ser inte ut som nåt en mamma skulle skriva om sig själv)

Jag hatar Annika efter som hon mycker erak kvinna

Det jag undrar är varför följer *anni*e denna Tjejen/kvinnan men är inte vän med VB "Ploy" & det verkar va vanligt dom flest i den åldern e vänner men det verkar va en klick runt tränar parets ungar som inte är det eller delat efterlysningen tex.
Har alla tagit bort henne som vän samtidigt tex dagen efter hon försvann?

Mamman/Kusinen eller vem det e verkar juh veta ingående saker om AN & VB relation & vad som hänt tex
Citera
2013-05-14, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Det håller jag med om, och jag är troligen den som är mest tveksam här om att det verkligen var VB som gjorde statusuppdateringarna.

[quote=ophiaghushannah]
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13

...och för ordningens skull - en del som inte stämde

Ingen som tänkt tanken att kanske Bodengrabb vill leda blickarna ifrån någonting snarare än till någonting?
Citera
2013-05-14, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepwalkin
Som sagt det kan vara vem som, men man skriver inte sådana grejer som AN utan att förstå att blicken riktas ditåt.

Precis!
Sen kommer vän av "ordning" lipandes med att det är dumma flashbacks fel.
Korten behöver komma på bordet och synas gällande de nedsättande kommentarerna!
Citera
2013-05-14, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Visst är det ett vapen. Även en kniv är ett vapen men varken det ena eller det andra vapnet är oövervinnerligt. En lätt tjej får slå var hon vill det blir ändå bara myggbett på en dubbelt så stor kille.

Visst om hon hade varit ett svartbälte men nu är VB en nybörjare.
Ok My bad...trodde hon hållt på ett tag.
Citera
2013-05-14, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BdnRaaz
Uttalar mig inte om de eftersom jag inte har nån aning om varför hon skrev de (om hon nu gjort de) så den punkten kan du lämna till nån annan.

Vem skulle det annars vara, liksom
Citera
2013-05-14, 20:21
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy

Ingen som tänkt tanken att kanske Bodengrabb vill leda blickarna ifrån någonting snarare än till någonting?

Visst kan det va så...Men du e ganska ny här inne själv så du får nog komma med lite bevis innan vi bara tror på dig, För det kan ju lika gärna va du som leda oss från nåt som bodengrabb tipsat om

Just saying - Inget personligt
Citera
2013-05-14, 20:22
Bannlyst
Nån som har länk till fb på karateknullarens fru?
Citera
2013-05-14, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13
Tänkte ta upp en grej se om nån kanske håller

Det en som har sett henne i en stuga vid luleå älven med 2 killar

tex

Finns det någon källa på det?
Citera
2013-05-14, 20:23
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BdnRaaz
Hade de varit de hade jag nog vetat om de. Har inte hört ett smack om den här tjejen förens de stod i tidningen att hon var borta.

Familjefighter vet de flesta om, men hemliga affärer brukar vara hemliga även för de närmaste. Förlåt, menar oftast för de närmaste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in