2013-05-14, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av failure
Ni har ju snart räknat upp hela BO:s bekantskapskrets så det vore väl konstigt annars.
Vi vet ju inte ens om det finns något BO, men om något våldsbrott har begåtts, så är det oftast någon närstående som är GM. Då är det ganska självklart att gå igenom närmaste bekantskapskretsen.
Citera
2013-05-14, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BdnRaaz
rönnen.
Vad betyder det? Känner du karateknullaren också då?
Citera
2013-05-14, 19:58
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Hur jag kan veta de, ja för att jag känner sonen era jävla rönnen.

Då kanske du vet varför AN gick ut och kallade VB för kackerlacka på Facebook?
Citera
2013-05-14, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj

Har inget med den där AN å göra.
Citera
2013-05-14, 20:00
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:

Okej, då vet du inte om det funnits någon tvist mellan Familjen B*rg och VB?

Inte för att jag tror att det har med detta att göra, men det skulle vara bra at få klarhet i detta.
Citera
2013-05-14, 20:03
Medlem
Citat:
Okej, då vet du inte om det funnits någon tvist mellan Familjen B*rg och VB?

Inte för att jag tror att det har med detta att göra, men det skulle vara bra at få klarhet i detta.

Hade de varit de hade jag nog vetat om de. Har inte hört ett smack om den här tjejen förens de stod i tidningen att hon var borta.
Citera
2013-05-14, 20:03
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Jag tycker inte att ni håller ens i närheten av GW-klass. Om han nån gång spekulerar kring utpekade personer så är det väl folk som förekommit som misstänkta i en utredning. Här är det bara ett mer eller mindre vilt sluggande.

Har du tänkt på att även om det skulle råka vara så att någon av de personer som diskuterats som potentiella GM i tråden verkligen är skyldig till ett allvarligt brott, så är ju övriga helt, totalt oskyldiga. Dessa har då fått stå ut med att okända människor på fullt allvar har suttit och spekulerat och prata om dom i ett offentligt forum som mördare. Med nödtorftig maskering och facebook-länkar där man bara behöver ersätta en stjärna med en bokstav. Hur i helvete tror du att det ska kännas?

Föreställ dig att du råkar bo i samma hyreshus som en 14-årig flicka som försvinner och sen hittas mördad. Du kommer nu snart att fastna i de andra fb-amatördeckarnas notvarp: "På x-gatan bor en ensamstående kille" "Jag känner en som känner honom. Han verkar lite underlig - sitter mest ensam vid sin dator och hänger" "Han tittar på ett jävligt konstigt sätt ibland när man möter honom på stan" "Är det inte väldigt märkligt att han gillade den där youtube-länken med tjejen som ser ut som hon skulle kunna vara 14. Låter VÄLDIGT misstänkt tycker jag" Och så vidare. Man har ett ansvar även om man sitter på ett anonymt forum. Det som pågår här skadar definitivt människor - det är ingen tvekan om det. Det är bara omfattningen som man kan diskutera.

Man kan ju också säga så att om någon dryftar en person här och spinner på det så kan det vara positivt att andra stöter och blöter för att till slut konstatera att det inte fanns någon grund för misstanken. Så ser jag på det, det kan finnas något gott i det också, så länge ingen pekas ut som brottslig. Givetvis är det ju viktigt hur man uttrycker sig, det finns en skala här också. Men visst, jag håller med dig i stort.
Citera
2013-05-14, 20:04
Medlem
CloneWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Han är lustig, eld i håret, och rökpuffar ur ögonen. Lite märkligt, han är vän med VB, att han igår lägger ut en film där han helt plötsligt har förvandlat sig till en leende clown som sitter och smilar till något konstigt knystande och harklande. Han är mist sagt förbluffande, inte ett pip om VB försvinnande.

Antingen sitter inte alla hönsen på samma pinne, eller så bryr han sig helt enkelt inte om VB. Jag tror inte att har med VB försvinnande att göra, han verkar helt enkelt för sinnesförvirrad för att ens begripa att det finns en värld mitt emellan mellanöstern och Töre.

Försökt tolka hans budskap, man vet ju inte, det finns ju knäppgökar som försöker förmedla något med dolda budskap. Tyvärr förstår jag inte vad brinnande hår och rök genom ögonen kan betyda?

Tror snarare att denne "enstöring" är en människa som på äldre dar skaffat sig en webkamera eller eller upptäckt att det finns diverse animationer att tillgå till den befintliga kameran. Allt för att försöka framstå vara lite "hipp" eller liknande.

Har läst något tidigare i tråden att han "odlar" maggotts i sin kompost. Tro mig, de kommer av sig själv! Även jag personligen har en gång filmat detta myller av blivande flugor då jag efter en måltid skulle besöka komposten med matrester. Tur var att det var efter måltiden och inte före :-) ÄCKLIGT är bara förnamnet!

Visst, mannen med eld i håret är skum, men samtidigt troligtvis helt ovetande om att hans taktik i att attrahera det andra och yngre könet, kommer misslyckas...
Men jävligt kul på sitt sätt är han trots allt!
Citera
Medlem
Om VB har hamnat i vattnet, hur länge tar det ca för en kropp att "flyta" upp till ytan??
Citera
Medlem
J-ssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
Vad betyder det? Känner du karateknullaren också då?

A.k.a. Karate Kid..

Citat:

Citat:

Jo, men kom igen nu! Varför kallade AN VB för kackerlacka? Vad var orsaken; Karate Kid hade en liten affär med VB??
Citera
2013-05-14, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CloneWar
Tror snarare att denne "enstöring" är en människa som på äldre dar skaffat sig en webkamera eller eller upptäckt att det finns diverse animationer att tillgå till den befintliga kameran. Allt för att försöka framstå vara lite "hipp" eller liknande.

Har läst något tidigare i tråden att han "odlar" maggotts i sin kompost. Tro mig, de kommer av sig själv! Även jag personligen har en gång filmat detta myller av blivande flugor då jag efter en måltid skulle besöka komposten med matrester. Tur var att det var efter måltiden och inte före :-) ÄCKLIGT är bara förnamnet!

Visst, mannen med eld i håret är skum, men samtidigt troligtvis helt ovetande om att hans taktik i att attrahera det andra och yngre könet, kommer misslyckas...
Men jävligt kul på sitt sätt är han trots allt!
Maggots odlaren kommenterade filmklippet med att pengar mår bra
Citera
2013-05-14, 20:07
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Hade de varit de hade jag nog vetat om de. Har inte hört ett smack om den här tjejen förens de stod i tidningen att hon var borta.

Okej, tydligen umgicks hon tidigare med T*ss, A.B:s syster. Det är märkligt att hans styvmor går ut och kallar henne för kackerlacka i samband med att hon försvann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in