Citat:
Ursprungligen postat av
shehulk
Jag har följt tråden sporadiskt och vet inte om det är bekräftat exakt vad som hände med MGMs hund? Hörde skvaller från en som jobbar inom vården, alltså sekretessbelag info i andra hand så jag har ingen källa på det. Nåväl, KJ ska tydligen ha flått fyra hundar och hans bästa kompis sitter inlåst på rättpsyk i Öjebyn för att ha mördat katter. Kanske bara bullshit som inte tillför tråden nånting. Men om det finns ett uns av sanning i det så säger det nånting om MGM och hans umgänge...Har inget mer att tillföra men någon annan kanske har hört liknande rykten på annat håll?
Vem ska denne bästa vän vara? Har svårt att tro att man döms till rättspsykiatri för att ha dödat katter, men det kanske finns ngt mer på kompisen. Vem har sagt att han dödat och flått hundar? Har det försvunnit hundar i Boden området de senaste åren? Hittar ingenting om att hundar skulle ha försvunnit eller katter i Boden. Katter har försvunnit mystiskt i Burträsk Västerbotten men det är en bit dit.
Detta är vad jag fann om kattmördare:
Tre katter har av en vaktmästare på Björnåkerskolan i Burträsk, Västerbotten påträffats döda vid olika platser. Man har konstaterat att de blivit mördade, en anmälan har upprättats, men man har inga misstänkta i nuläget.
Anledningen varför jag ifrågasätter detta är att det låter osannolikt att en kattmördare upptar platsen på rättspsyk då knappt mördare döms.