2013-07-05, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
En Facebooksida öppnas väl inte av att innehavaren loggar in?

Jo, en stängd sida aktiveras igen så fort "ägaren" loggar in igen, och visdt kan man ha automatisk inloggning, det har jag.
Citera
2013-07-05, 13:09
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saltapinnar
Min teori är en ensam gärningsman,men om nu inte polisen varit inne och öppnat mgm fb,
så är min teori nu en medhjälpare....vem skulle vara så god och hjälpa till isåfall med ett så här ovanligt makabert brott.....hade mgm en så jätte god vän....eller vad tror ni.

Vet inte om du hängt med sen start. Men det finns ett antal sådana kandidater ja.
Citera
2013-07-05, 13:18
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Jo, en stängd sida aktiveras igen så fort "ägaren" loggar in igen, och visdt kan man ha automatisk inloggning, det har jag.
Det verkar ju helt galet, då kan man alltså inte gå in och redigera profilen utan att sidan öppnas. Nej, det tror jag inget på.
Citera
2013-07-05, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Det verkar ju helt galet, då kan man alltså inte gå in och redigera profilen utan att sidan öppnas. Nej, det tror jag inget på.

Prova vetja för det är verkligen så illa
Citera
2013-07-05, 13:27
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Eller så finns det, vilket hävdats av KJ, en naturlig förklaring till blodet.
Jag tror att det är hans advokat som hävdar det, "det kan finnas en naturlig förklaring till blodet, de var vänner och umgicks". KJ däremot har vad jag förstått inte kunnat ge nån förklaring till blodet öht.
Citera
2013-07-05, 13:33
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saltapinnar
det var med detta jag menade om polis kan se om en person varit i liv eller avliden.
svaret känns så kyligt från åklagarns sida
Förstår kanske inte riktigt hur du menar här, men det advokaten säger är ju inget konstigt, kvinnan var ju avliden när blodet hittades och det var det han syftade på. (Så även om man kunnat konstatera att blodet kommit från en person med pumpande hjärta, så var personen död sedan länge när fyndet väl gjordes.)
Citera
2013-07-05, 13:36
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Men hur menar du nu? Borde det gå att redigera en profil på en sida, utan att sidan öppnas? Var ska du då sitta och redigera?
Citera
2013-07-05, 13:38
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reemka
Men hur menar du nu? Borde det gå att redigera en profil på en sida, utan att sidan öppnas? Var ska du då sitta och redigera?
Sidan öppnas för innehavaren, men inte för resten av världen.
Citera
2013-07-05, 13:41
Medlem
saltapinnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reemka
Förstår kanske inte riktigt hur du menar här, men det advokaten säger är ju inget konstigt, kvinnan var ju avliden när blodet hittades och det var det han syftade på. (Så även om man kunnat konstatera att blodet kommit från en person med pumpande hjärta, så var personen död sedan länge när fyndet väl gjordes.)

Har lite svårt att formulera vad jag menar så jag ber om ursäkt och backar i detta ämnet jag dragit igång.
Citera
2013-07-05, 13:44
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Sidan öppnas för innehavaren, men inte för resten av världen.
Ja, gick precis bakåt och läste vad som var upprinnelsen till denna diskussion och har alltså precis förstått att KJ:s fb-sida varit tillfälligt öppen igen. Det förklarar saken.

Tillägg: Men just på facebook tror jag nog det är så att du måste aktivera sidan för att kunna redigera, dvs var den offentlig innan du stängde ner den, så kommer det att vara den inställningen som är aktiv när du öppnar sidan för att kunna redigera. Så för att kunna redigera "i smyg" måste du börja med att göra sidan icke-offentlig.
Senast redigerad av reemka 2013-07-05 kl. 13:47.
Citera
2013-07-05, 13:45
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9ver
Prova vetja för det är verkligen så illa
Jag har provat, men lyckat varken med det ena eller andra.

Jag hittade detta på nätet.
Citat:
Avaktivera ditt facebookkonto
För dig som inte längre vill använda facebook men som tror att du kanske vill fortsätta senare så finns det en funktion för att avaktivera ditt konto.
Din profil och allt du lagt upp finns kvar och du kommer förmodligen även att då och då få mail från facebook.. Allt som du lagt i grupper, hos dina vänner mm. blir kvar på facebook.

Under inställningar på ditt konto är det enkelt att avaktivera. Visserligen vill facebook gärna veta varför du väljer att avaktivera och du måste även aktivt kryssa i en ruta för att slippa mail, t.ex. från vänner som taggar bilder på dig eller bjuder in dig på evenemang osv.

Vill du aktivera kontot igen så är det bara att logga in som vanligt och aktivera kontot på samma ställa som du avaktiverar det.
Källa:http://www.facebook-faq.se/facebook_guide/avsluta_facebook_konto.htm
Citera
2013-07-05, 13:47
Medlem
shehulks avatar
Jag har följt tråden sporadiskt och vet inte om det är bekräftat exakt vad som hände med MGMs hund? Hörde skvaller från en som jobbar inom vården, alltså sekretessbelag info i andra hand så jag har ingen källa på det. Nåväl, KJ ska tydligen ha flått fyra hundar och hans bästa kompis sitter inlåst på rättpsyk i Öjebyn för att ha mördat katter. Kanske bara bullshit som inte tillför tråden nånting. Men om det finns ett uns av sanning i det så säger det nånting om MGM och hans umgänge...Har inget mer att tillföra men någon annan kanske har hört liknande rykten på annat håll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in