Citat:
Ursprungligen postat av
shehulk
Jag har följt tråden sporadiskt och vet inte om det är bekräftat exakt vad som hände med MGMs hund? Hörde skvaller från en som jobbar inom vården, alltså sekretessbelag info i andra hand så jag har ingen källa på det. Nåväl, KJ ska tydligen ha flått fyra hundar och hans bästa kompis sitter inlåst på rättpsyk i Öjebyn för att ha mördat katter. Kanske bara bullshit som inte tillför tråden nånting. Men om det finns ett uns av sanning i det så säger det nånting om MGM och hans umgänge...Har inget mer att tillföra men någon annan kanske har hört liknande rykten på annat håll?
Flått hundar? Det är något helt annat än att trampa ihjäl grodor, vilket är illa nog. Den här personen är verkligen "annorlunda" och jag är benägen att tro på det du säger. Den här hunden som var så "älskad" och sedan bara försvann. En kompis undrade om KJ inte skulle köpa en hundkorg, men jag undrar om KJ kanske redan tänkt att hunden inte skulle bli hos honom så länge... nu har två individer, en hund och en människa, försvunnit från honom, och man kan misstänka att han är skyldig till bådas död. Varför döda personer han tycker om? Jag tror inte att han avskydde VB, eller sin hund, men båda försvann utan att det märktes på hans skriverier. Allt rullade på som vanligt...?
Jag kan inte släppa bilden på det helblå benet. Varför måla ett ben blått?