2013-07-04, 09:28
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saltapinnar
Jag läste om bastubadet idag vilket jag missat innan.
Med sina ord verkar han inte vara nån duvunge.
Får jag fråga vad din tanke kan vara varför sidan öppnas och sen är ur bruk.

Detta är inget område som jag är speciellt bra på så det får gärna någon annan kommentera. Sidan lär ju inte öppna sig av sig själv iaf.
Citera
2013-07-04, 09:32
Medlem
saltapinnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
Jag satt och kollade "vissa personer" i KJ´s omgivning igår eftermiddag, då verkade hans fb inte vara öppen iaf. Men plötsligt runt 21.50 var den öppen. Verkar som den kanske var öppen sammanlagt omkring 12 timmar, men då över en natt dumt nog.

07.50 var sidan i bruk
Citera
2013-07-04, 09:34
Medlem
Motalas avatar
Citat:
07.50 var sidan i bruk

Mao 10 h ca. Om min hypotes stämmer kanske tiden räckte. Har de fått napp månntro?
Citera
2013-07-04, 09:35
Medlem
saltapinnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Detta är inget område som jag är speciellt bra på så det får gärna någon annan kommentera. Sidan lär ju inte öppna sig av sig själv iaf.

Du har rätt i det!
Men klart man undrar vad det är när den först är i bruk sen ur....märkligt
Citera
2013-07-04, 09:38
Medlem
saltapinnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motala
Mao 10 h ca. Om min hypotes stämmer kanske tiden räckte. Har de fått napp månntro?

Jag får nu en känsla av att nån anhörig öppnat för att se......kan mkt väl ha fel
Citera
2013-07-04, 09:41
Medlem
highfives avatar
Citat:
Du har rätt i det!
Men klart man undrar vad det är när den först är i bruk sen ur....märkligt

En tanke kan ju vara att polisen öppnat upp den för att finna uppslag för platser att söka på. Ungefär som Bodenforever tänkte när hen fick tillgång till sidan. Antar att Facebook är så pass stora så ska ett konto öppnas så görs det för alla, inte bara för en enskild polisman/utredare. Kanske därför man valde att ha den öppen över natten för att det är mindre trafik på sidan den tiden på dygnet, än om den skulle varit öppen på dagtid. Hade fungerat bra om det inte varit för alla på denna tråd.
Citera
2013-07-04, 09:43
Medlem
Myztifys avatar
Kan det inte vara så att Facebook gjorde någon uppdatering av hela siten och det låste upp sidor som var stängda, detta upptäcks och åtgärdas av Facebook efter ca: 10 timmar..?
Citera
2013-07-04, 09:44
Medlem
saltapinnars avatar
Nu söker dom alltså brottsplats och mordvapen,kan det vara så att mordvapnet som mgm öppnade en konservburk på bild på fb kan vara den dom söker som helt plötsligt är borta som kanske vittnen vet att han alltid bär med sig.....som sagt en undran.

Inte konstigt om han är under vård,hur klarar en hjärna av all press,ja om nu han är skyldig så att säga,att vara med på sök,undanröja bevis,vara tillgänglig på fb även vara till lags med vänner osv.
Citera
2013-07-04, 09:46
Medlem
saltapinnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
En tanke kan ju vara att polisen öppnat upp den för att finna uppslag för platser att söka på. Ungefär som Bodenforever tänkte när hen fick tillgång till sidan. Antar att Facebook är så pass stora så ska ett konto öppnas så görs det för alla, inte bara för en enskild polisman/utredare. Kanske därför man valde att ha den öppen över natten för att det är mindre trafik på sidan den tiden på dygnet, än om den skulle varit öppen på dagtid. Hade fungerat bra om det inte varit för alla på denna tråd.

Låter logiskt.
Citera
2013-07-04, 09:49
Medlem
saltapinnars avatar
Men hur länge kan en advokat ha yppandeförbud.
Igår verkade det som han pratade liiite iaf.
Citera
2013-07-04, 09:50
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Men hur länge kan en advokat ha yppandeförbud.
Igår verkade det som han pratade liiite iaf.
Så länge förundersökningen pågår.
Citera
2013-07-04, 09:51
Medlem
saltapinnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Så länge förundersökningen pågår.

Ja då lär media få vänta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera