Citat:
Ursprungligen postat av circuspuffin
Nu jävlar!!
Ni är ju ta mig fan inte riktigt kloka!! Lägg ner alla era sjuka spekuleringar!
Ni sitter och tror att ni har koll på människor som ni inte har en aning om. Jag är nära vän med några av dem
ni anklagar och jag VET med 100% säkerhet att de inte har någonting med V:s försvinnande att göra. Ni sitter till och med och filurar på varför ingen bodensare skriver här... ni är ju helt blåsta! Har ni tänkt på hur mycket era fantasier kan skada de oskyldigt anklagade?! Boden är en liten håla vilket innebär att vartenda lilla rykte blir en sanning i mångas öron. Sen spelar det ingen roll hur det slutar, folk i denna kommun kommer ändå förknippa och ha sina misstankar mot dessa människor i evigheter efter detta!!!!! SKÄRP ER!
Tänk igenom era utlägg innan ni lägger fingrarna på tangentbordet.

Du kan fan skärpa dig själv innan du anklagar alla här för att anklaga någon
Ni betyder att du inkluderar alla, och jag talar för mig själv nu,
jag har
inte anklagat någon för att vara brottslig eller annars klandervärd i sitt betéende i syfte att skapa missaktning.
Angriper du mig och anklagar mig för något jag inte är skyldig till har jag rätt att försvara mig, så håll käften om du inte kan peka ut vilka "nicks" du
egentligen menar har anklagat någon. Ta det med fördel per PM med vederbörande så vi slipper drabbas av ditt jäkla ömkande.
EDIT;Och om du nu vet så mycket om de omnämnda så kan du väl berätta lite, vad gjorde de den aktuella kvällen, vad var deras relation till VB, varför skriver A*nika som hon gör på facebook, finns det något agg, i så fall varför, och varför tror DU att VB mor skriver som hon gör om A*nika på facebook? Se din chans att bidra till något gott, att sortera bort det här paret ur spekulationerna, det är det minsta du kan göra för dina nära vänner.