Citat:
Ursprungligen postat av
Lalajlaj
Jag vet att en person sitter häktad i detta fall och tills han är avförd eller bunden till brottet så ser jag inga skäl i att rota i hennes familjs eventuella inblandning, om det inte finns saker som talar för det.
Men det är ett fritt diskussionsforum och jag för bara fram min åsikt.
Du får föra fram dina åsikter,du får även ha åsikter om vad du tycker jag får diskutera.
Saken är den att BO och hennes familj är en stor del i denna utredning ,det fanns saker som efterlyst fick tips om igår rörande VB:s familj. För att diskutera dom betyder det inte att man tror Mamman styckade henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lalajlaj
Nej, jag tror hon var förtvivlad och att hon även inte hade lust att medverka heller, men kände att hon inte hade något val.
Fanta har valmöjligheter, det har du två artiklar som bekräftar efter manifestationen.
Även under tiden hon inte hittats hade hon valmöjligheter att inte medverka i tidningen
utan VB extrapappaor tog hand om media i tv och tidningar. Fanta väljer sina egna tillfällen
och som du säkert noterat så vill hon varken figurera med bild elle namn,likaså på sina profilbilder på facebook.