2013-05-12, 01:56
Medlem
Våldtäkt på 21 årig kvinna oktober 2012 av två män, skedde vid karatelokalen på Kaplansgatan. Inga gripna!
Citera
2013-05-12, 02:00
Medlem
mindtricks1s avatar
Puuuh.. Äntligen är man hemma från dagens sökning. Tyvärr inga nya spår eller fynd :/

Jag å mina vänner har letat hela dagen efter Vatchareeya.

www.imgur.com/a3Xd4YT

http://imgur.com/AsucpC4

http://imgur.com/fagaNvv

Bjuder på en bild från dagens fikapaus.

Vi ska bege oss ut imorgon klockan 12:00 om någon är sugen att följa med, Tveka inte på att höra av dig!
Senast redigerad av mindtricks1 2013-05-12 kl. 02:03.
Citera
2013-05-12, 02:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Våldtäkt på 21 årig kvinna oktober 2012 av två män, skedde vid karatelokalen på Kaplansgatan. Inga gripna!

Detta var intressant, med tanke på uppgifterna om tidigare anmälningar. Vilket också skulle kunna förklara varför "halsont" hållit henne borta från träningen så mycket att karateläraren tvingas skicka sms.
Citera
2013-05-12, 02:04
Medlem
mindtricks1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..
Kan ta med mig kaffe, men bjuds det på fika? Gärna lussekatter.

Du är en folkhjälte.

Tack så mycket, just nu är vi 6 personer som söker dagligen.

Du är välkommen om du bor i boden eller i någon närliggande ort. Vi funderar på söka genom prästholmen imorn.
Citera
2013-05-12, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000

Det ska dock ha varit i en lägenhet på Kaptensgatan.
Kaplansgatan ligger inte i Boden, utan i Södertälje.
Citera
2013-05-12, 02:06
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Spontant låter det som en person som är arg, på vem vet man ju såklart inte, så kan man reagera i vissa situationer.

Precis. Tusenfia har inte kollen på mellanmänskliga relationer. Något har upprört karatefrun, hon kanske har fått höra att föräldrarna misstänker henne, eller att andra gör det, exempelvis genom den här sajten. Klart man kan bli förbannad då, även i denna situation. Av ren stress, av ren stigmatisering av en oskyldig. Tror minsann att Tusenfia också bidragit till ilskan med sina vettlösa påståenden, exempelvis att "uppsöka en vårdcentral". Man måste ha hela historien för att förstå varför folk gör som de gör, men visst, det finns knäppskallar, men då uttrycker man sig inte så här, då skriver man snarare att någon ska uppsöka en vårdcentral.

Tusenfia begriper inte heller att hon stigmatiserar den försvunne genom att förutsätta att personen är "udda". Udda i Tusenfias värld är "ensam, inga kompisar". Vi har inte en susning om detta.

Vad mer... Tusenfia förfasas över påståendet att sexförsäljning kan ge 5000:- i dagsförtjänst. Får jag upplysa om att man bara behöver använda sin hjärna för att casha in betydligt mer än så.

Säg att den försvunne varit svensk, hade snacket om sexhandel kommit upp då? Tror inte det. Ni är fan inte kloka som frossar i sånt. Detta var en tjej som kom till Sverige 12 år gammal, som var student. När ska det gå in?
Senast redigerad av Cinnabar 2013-05-12 kl. 02:11.
Citera
2013-05-12, 02:08
Medlem
..FAN..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akinator
Den gatan ligger i Skövde också. Samt Mora, Gävle, Örebro osv..
Citera
2013-05-12, 02:11
Medlem
illy Crass Hoppas hon är hemma snart...
för 22 timmar sedan · Har redigerats · Gilla · 2

PJ Johansson ขอให้หาน้องเจอเร็วนะ สาธุBe för min syster att överens om att träffas snart igen.
för 21 timmar sedan · Gilla · 1

Milly Crass สาธุ......hoppas det och allt bra med henne.....

DETTA är nu raderat från hennes facebook!

( kan det röra sig om försäkringspengar ?

Att hon är i thailand nu ?
Citera
2013-05-12, 02:11
Medlem
Att hon sålt sin kropp är vill jag påstå helt fel spår, finns inte ett uns som kan vederlägges för det i något socialt media som är hittat. Men att en 20 årig tjej har pojkvänner och kanske svårt att hitta den rätte är nog vanligt, trygghet, omtanke, ha kul mm. Hon finns på några kontaktsidor, inte ovanligt men hennes frekvens där är i princip noll.
Hon har inte en enda utmanande bild på sina tre FB, hon har ett "gilla" på en knulla sida som mer är en skämt sida gällande sex o historier. Det fick jag klar visdom av en tråddeltagare, surfar inte så brett i det ämnet mer än att det är 95% bluff med sidorna/bilderna. Jo jag har kikat men den gamla tavlan är snyggare..
Citera
2013-05-12, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akinator
Ok var osäker på gatans namn men det skedde utanför karate lokalen, en torsdag utomhus natt
Finns fler artiklar om det, dock lite info och inga gärningsmän gripna.
I samma veva skedde en inomhus våldtäkt med en gripen
Citera
2013-05-12, 02:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Att hon sålt sin kropp är vill jag påstå helt fel spår, finns inte ett uns som kan vederlägges för det i något socialt media som är hittat. Men att en 20 årig tjej har pojkvänner och kanske svårt att hitta den rätte är nog vanligt, trygghet, omtanke, ha kul mm. Hon finns på några kontaktsidor, inte ovanligt men hennes frekvens där är i princip noll.
Hon har inte en enda utmanande bild på sina tre FB, hon har ett "gilla" på en knulla sida som mer är en skämt sida gällande sex o historier. Det fick jag klar visdom av en tråddeltagare, surfar inte så brett i det ämnet mer än att det är 95% bluff med sidorna/bilderna. Jo jag har kikat men den gamla tavlan är snyggare..

Jag delar din åsikt.
Jag tror inte för en sekund på sexsäljarspåret.

Tror mer på att ett eventuellt försvinnande är kopplat till personliga kontakter, antingen via skola eller karateklubben. Alternativt en slumpvis galning.
Citera
2013-05-12, 02:15
Medlem
..FAN..s avatar
Sammanfattning av flashback-detektivernas arbete:

* Hon är kidnappad av eller arbetar som prostituerad

* Karatetränaren är huvudmisstänkt => mest troligt mördaren

* Facebook är var bevisen finns!
Senast redigerad av ..FAN.. 2013-05-12 kl. 02:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in