Citat:
Ursprungligen postat av IngenEinstein
och hur normalt är det att en sörjande mamma lägger till nya vänner på Fb på V.B Sida den Thailändska
Och hur normalt är det att man skriver en massa konstiga saker på Fejen den 6 Maj
den 6 maj
สิ่งที่น่ากลัวที่สุดใน ''สังคม''
ไม่ใช่..คนทำชั่ว..มากขึ้น
ไม่ใช่..คนทำความดีน้อยลง
แต่อยู่ที่..คนเราแยกแยะไม่ได้ว่า..''อะไรชั่ว อะไรดี''
Det mest fruktansvärda sak i den '' socialt '' är inte en tillfällig arbetskraft.... mer.. .all bra de, inte mindre, men att vi inte identifiera människor..,..., '' vad onda. Vad som är bra Bing översättning
Samt en helt flådd hund :-(
Vi hade en bra översättare i tråden för några veckor sedan, minns inte om just den här texten översattes någorlunda korrekt. Men om man tittar på den som det ser ut här och nu, så undrar man ju spontant, vadå flådd hund? Minns ett rykte om en kille som fick sin hund utburen ur sin lägenhet, den var troligen död, låg visst i plastsäck, och det droppade blod ur säcken.
Rakt på sak, kan VB ha polisanmält KJ för det här, kan det vara så att utredningen mot KJ lades ned, och att det var därför han skrev på fejan att han var glad, yeepeee ärendet nedlagt, kan det ligga något i detta? Kan det vara därför som polisen är förtegen om anmälningarna, som jag sagt tidigare, de kan vara en del i en förundersökning om människorov, numera mord, därför sekretessbelagda?
Nu ber jag alla er som inte var med då KJ feja var tillgänglig att fråga mig tusen frågor, jag svarar inte er, och ja, KJ är den som är misstänkt, jag har ingen bild, men om ni använder sökfältet så hittar ni säkert.
Med feja och fejan menas Facebook, ett socialt medium.