Citat:
Ursprungligen postat av Mr_wiseguy
Håller med dig om att om hon nu har hållt sig borta frivilligt så är d helt sjukt och borde straffas rättsligt, men varför hålla på att hänvisa till födelselandet om hon nu bor i sverige och är svensk medborgare? Alla svenskar som håller på så då? vart ska vi skicka dom? Tänker t.ex. på den där fittan som "försvann" i egypten medan hon knullade araber och sket i sitt nya jobb, eller den där äckliga kråkan som blev "kidnappad" ner till GBG, men i själva verket bara höll sig undan frivilligt.
Okej, det var kanske lite väl förhastat, ett uttryck för en ilska jag inte borde ha då vi ännu inte vet om hon gäckar polisen. Men om det visar sig att det är på det viset bör hon straffas, men det kan vi diskutera om det blir aktuellt.
Vad säger ni, tror ni att hon lever och gäckar polisen, eller är det troligare att någon vän/släkting har tillgång till kontot och spelar oss ett spratt, eller att en kidnappare/mördare tvingat av henne inloggningsuppgifter? Det sistnämnda känns mindre troligt, går ju att spåra var denne person opererar ifrån kan jag tänka mig.