2013-05-10, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilja26
Sen ska det tilläggas att Tompy har alibi hela den dagen,kvällen,natten och dagen därpå.. Varför han skrev om forten är pga av att han på gymnasiumet ett speciallaebete om forten, bunkrarna i bodenskommun Mycket som bara fallit i glömska enligt honom. Därför erbjöd han sin hjälp, samt han varit där och utforska som ung.. Sen har det tydligt blivit såååå snedvridet här

Varför ber du inte Tompy bemöta detta själv ? Att han skickar fram nån vän att bemöta vad som skrivs känns fegt
Citera
Bannlyst
Vore tjänstefel om de inte tar in exet. Oddsen på han är låga. Var det exet son var weird vid skallgången eller bara nån lokal byfåne?
Citera
Medlem
Citat:
Sen ska det tilläggas att Tompy har alibi hela den dagen,kvällen,natten och dagen därpå.. Varför han skrev om forten är pga av att han på gymnasiumet ett speciallaebete om forten, bunkrarna i bodenskommun Mycket som bara fallit i glömska enligt honom. Därför erbjöd han sin hjälp, samt han varit där och utforska som ung.. Sen har det tydligt blivit såååå snedvridet här

Vet inte vem jag ska tro på längre eller vem som är vem!

Ut gick Bodengrabb och in kom du..

Varför vill Bodengrabb peka ut din vän oskyldigt tror du?
Citera
2013-05-10, 20:28
Medlem
J-ssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrologeen
Om denne TP var homosexuell så hade inte dem ett förhållande, då behöver 'x' inte nödvändigtvis vara svartsjuk.

Klart all information är bra information, sluta nu klaga.

Men vem har sagt att denne "x" hade ett förhållande med henne??? Frågan är vad det inlägget jag citerade hade med hennes försvinnande att göra!? Med samma "logik" kan vi förklara att hon inte har haft ett förhållande med Stalin, Hitler, osv.. Men vad tillför denna "nyttiga" information???
Citera
2013-05-10, 20:29
Medlem
Fint arbete och samarbete mellan polis, hemvärn försvarsmakt, missing people, helikopter från försvar, och fiskare som sökt av stränder i närbelägna områden samt medicinsk expertis, för att hitta försvunna 20-åriga Vatchareeya Bangsuan. Tänker på möjligheten att hon ev kanske kan ha tagit en joggingtur hem, kan vara skadad, och befinna sig utomhus i terrängen. Tyvärr är som vi hört, det rådande vädret försvårande, eftersom väta innebär att nedkylningseffekten ökar drastiskt. Detta är oroande, hoppas verkligen Vatchareeya Bangsuan hittas vid liv. Bra lagarbete, riktigt duktigt jobbat, kram till er alla och lycka till.
Citera
Medlem
Jag känner Tompy och han är en av mina bästa vänner.. Hon känner inte jag, aldrig sett.. Inte Tompy heller..
Citera
Medlem
just_a_girls avatar
Tror knappast V joggade hem med ICA-påsen i högsta hugg. Precis som ngn nämnt stod det oxå på Tompas sida på fejjan att han gillar killar. Tror oxå att sannolikheten för att V blivit uppäten av en Björn är lila med noll. Likaså är sannolikheten att hon blivit överfallen av en galning låg jämfört med sannolikheten att en anhörig eller bekant ligger bakom försvinnandet.
Citera
2013-05-10, 20:30
Moderator
OYs avatar
Citat:

En TP som har skrivit specialarbete och intresse för UE har erbjudit MPS sin hjälp.

En vän som vi inte vet vem det är, som VB var hemma hos och pluggade aktuell kväll.

Ett vittne som vi inte vet vem det är, som påstår sig ha sett VB vid vännens bostad.

En person(Bodengrabb) som säger sig ha deltagit i skallgången och fått reda på en massa detaljer av vännen som också deltog i skallgången, men som inte bekräftats vara den omtalade vännen.

VB är den enda personen som med säkerhet är inblandad i fallet, är det rätt uppfattat?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tusenfia
Vet inte vem jag ska tro på längre eller vem som är vem!

Ut gick Bodengrabb och in kom du..

Varför vill Bodengrabb peka ut din vän oskyldigt tror du?

Jag hoppas att Tompy vill bemöta detta själv !!
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tankar
Fint arbete och samarbete mellan polis, hemvärn försvarsmakt, missing people, helikopter från försvar, och fiskare som sökt av stränder i närbelägna områden samt medicinsk expertis, för att hitta försvunna 20-åriga Vatchareeya Bangsuan. Tänker på möjligheten att hon ev kanske kan ha tagit en joggingtur hem, kan vara skadad, och befinna sig utomhus i terrängen. Tyvärr är som vi hört, det rådande vädret försvårande, eftersom väta innebär att nedkylningseffekten ökar drastiskt. Detta är oroande, hoppas verkligen Vatchareeya Bangsuan hittas vid liv. Bra lagarbete, riktigt duktigt jobbat, kram till er alla och lycka till.
Synd bara om de letade på fel plats därför att polisen som hanterade brottsmisstanken inte informerade polisen som sökte.
Citera
2013-05-10, 20:32
Medlem
Tompy har INTE bett mig bemöta detta.. Valde det själv. Han sitter och pratar med allt från Aftonbladet till lokal media pga av detta.. Hoppas han som hängde ut honom vet vad han har ställt till med
Citera
2013-05-10, 20:34
Medlem
highfives avatar
Citat:
Det måste ju blandats ihop med någon annan Tompy.. Får jag verkligen hoppas, att inte nån har velat hänga ut den Tompy som jag känner.. Ja, han är homosexuell och lever med en man. Och som sagt var han känner henne inte, inte sett henne

Du verkar då känna alla i Boden. Du har ju även skrivit inlägg här på Flashback när 41-åringen greps för våldtäkt i slutet av 2012. Var du inte bekant med någon av de inblande då också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in