Citat:
Ursprungligen postat av Lonceraud
Är man ironisk så visar man det med en smiley eller ett tydligt ordspråk. Det gjorde inte du

Så ironi ar inte nar man skriver HELT motsagesefulla namn till overklassnamn? Hm. Den som behover en smiley efter det for att fatta att det var ironi ar nog ganska dum den. Vem skulle på fullaste allvar tro att de varsta WT arbetarnamnen jag kunde komma på ar adelsnamn?
Och snalla lar mig, hur ar jag ironisk IRL? Ska jag satta en smiley då också eller?
Vissa saker ska man forstå, sen att du forsoker forsvara dig i denna fråga får dig bara att se otroligt dum ut.
Inte mitt fel att du har aspberger.