Citat:
Ursprungligen postat av semuor
Så ironi ar inte nar man skriver HELT motsagesefulla namn till overklassnamn? Hm. Den som behover en smiley efter det for att fatta att det var ironi ar nog ganska dum den. Vem skulle på fullaste allvar tro att de varsta WT arbetarnamnen jag kunde komma på ar adelsnamn?
Och snalla lar mig, hur ar jag ironisk IRL? Ska jag satta en smiley då också eller?
Vissa saker ska man forstå, sen att du forsoker forsvara dig i denna fråga får dig bara att se otroligt dum ut.
Inte mitt fel att du har aspberger.

Och hur fasen vet jag att du inte missuppfattat det? Du kan mycket väl förväxlat adelsnamn med arbetarnamn, med andra ord lärt dig fel. Ditt inlägg var inte ett dugg roligt någonstans, vilket fick ironikänslan att utebli. Det var bara poänglöst och efterblivet.
Hur du är ironisk IRL? Är du seriös? Då visar du det med ansiktsuttryck/ditt sätt att uttrycka dig i tal. Motsvarigheten på internet är smileys, eller ett roligt uttryckssätt. Sätter 100 spänn på att du är en sån där bitterfitta som inte har några ansiktsmuskler överhuvudtaget. Du är lika stel som en delfin och alla missuppfattar dig varje gång du drar ett skämt.