Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Det finns tjejer som föredrar killar som inte har något kroppshår, dessa brukar vara samma tjejer som gillar partille-johnnys och emos. Kanske har du en hemlig förälskelse i en sådan tjej och rakar dig för att försöka vinna hennes gunst?
Nix! Jag förorenar mig inte med dessa!
Skulle du se mig ute skulle "emo" och "partille-johnny" vara det sista som poppa upp. Jag klär mig preppy, otroligt jävla het om jag får säga det själv! Rakar armarna gör jag för att det är fresh, inget med emos att göra din konservativa Sven-Göran!