2009-08-15, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Det finns tjejer som föredrar killar som inte har något kroppshår, dessa brukar vara samma tjejer som gillar partille-johnnys och emos. Kanske har du en hemlig förälskelse i en sådan tjej och rakar dig för att försöka vinna hennes gunst?

Nix! Jag förorenar mig inte med dessa!

Skulle du se mig ute skulle "emo" och "partille-johnny" vara det sista som poppa upp. Jag klär mig preppy, otroligt jävla het om jag får säga det själv! Rakar armarna gör jag för att det är fresh, inget med emos att göra din konservativa Sven-Göran!
Citera
2009-08-15, 16:00
Medlem
semuors avatar
Raka armarna

Inte så jävla fräscht när du får stubb på armarna kanske? Och armhår är väl bland det mest naturliga som finns?!
Citera
2009-08-15, 16:18
Medlem
EvilAnnanass avatar
Känns det inte dumt att gå runt med babylena, glänsande armar?
Citera
2009-08-16, 14:29
Medlem
Eosphoruss avatar
Mina grekgener ger mig till och med hår på fingrarna. Ärligt talat trivs jag med det, jag har vant mig vid att ha lite mer kroppshår än vad som anses normalt. Förstår inte varför ni som inte ens har det lika hårigt som jag ska vara så petiga, låt det växa liksom. Vem bryr sig?
Citera
2009-08-16, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eosphorus
Mina grekgener ger mig till och med hår på fingrarna. Ärligt talat trivs jag med det, jag har vant mig vid att ha lite mer kroppshår än vad som anses normalt. Förstår inte varför ni som inte ens har det lika hårigt som jag ska vara så petiga, låt det växa liksom. Vem bryr sig?

Wtf, har inte alla hår på fingrarna? :S Jag har pyttesmå, blonda hårstrån en liten bit över mina knogar.

EDIT; Jag är tjej.
Citera
2009-08-16, 14:49
Medlem
ModeKungens avatar
Svenska tjejer kan vara rätt håriga, speciellt blonda. Man sitter på ett utefik och solen tittar fram, och plötsligt har hon pollisongfjun ner till halsen, sött!
Citera
2009-08-16, 21:08
Medlem
http://www.swotti.com/tmp/swotti/cacheC2VHBIBJB25UZXJ5UGVVCGXLLVBLB3BSZQ==/imgSean%20Connery2.jpg
Citera
2009-08-16, 22:40
Medlem
dataSaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Srbijaaa
Wtf, har inte alla hår på fingrarna? :S Jag har pyttesmå, blonda hårstrån en liten bit över mina knogar.

EDIT; Jag är tjej.
Ja, lite hår på fingrar är väl inte hela världen?

http://farm2.static.flickr.com/1078/575749943_2dcc6ead22.jpg?v=0

Mm, grillparty.
Citera
2009-08-17, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ordna
Då har jag min anledning då

varsågod
Citera
2009-08-23, 20:02
Medlem
mentometers avatar
Maskin för borttagning av hår (ben, armhålor, ansikte m.m.)

Har en fråga kring dessa små maskiner (kommer aldrig i håg vad de heter) som drar ut håren från rötterna.
Själv använder jag min (Panasonic) till ben och under armar.
Nu frågade en väninna som har små fjun i ansiktet om hon kan använda en sån utan att det blir mer hår eller "skägg" i ansiktet.
På mina ben har det blivit tunnare hår, eventuellt mindre, definitivt inget skägg så som man kan uppleva det om man rakar sig med rakhyvel då håret går rakt av och växer upp lika snabbt igen.

Någon som testat med en sån maskin i ansiktet? Hur blir resultatet efter en tid?
Citera
2009-08-23, 20:27
Medlem
Jag har använt sådan tidigare, ca var 3:e dag, det blir kanonbra. Braun hette min. Man får bara inte trycka för hårt mot huden eftersom ansiktshuden är ganska känslig.
Citera
2009-08-23, 21:44
Medlem
Fyfan! Aldrig använt i ansiktet, är du tokig! Oh the pain
Epilator antar jag att du menar?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in