2007-02-20, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorma82
1. Kan de vita ljusa hårstråna som inte syns på avstånd bli grövre och mörkare av vaxning?

2. Kan jag få mer hår av att vaxa?

Ingen som vet?

Nej och nej.
Citera
2007-02-20, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bergadler
Nej och nej.

Okej För när jag ringde till en hårklinik sade de att det fanns risk för det, men det va säkert för att de ville att jag skulle lasra bort håret för dyra pengar.
Citera
2007-02-20, 15:47
Medlem
Pmannens avatar
Citat:
Tack för tipset! Men är de seriösa och bra då?

Jaja de är helt ok , har alla slags behandlingar där . Men som de flesta andra invandrare så kör de med låga priser(alltså de kör svart)men vafan spelar det för roll ....

Men det är en helt seriös och laglig verksamhet, har flera kompisar som går dit och är nöjda

men glöm inte pruta
Citera
2007-02-20, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pmannen
Jaja de är helt ok , har alla slags behandlingar där . Men som de flesta andra invandrare så kör de med låga priser(alltså de kör svart)men vafan spelar det för roll ....

Men det är en helt seriös och laglig verksamhet, har flera kompisar som går dit och är nöjda

men glöm inte pruta

Fan vad schyst alltså! Tackar som fan för tipset! Funderar ändå på att köra med vax men är fortfarande lite orolig att de ljusa stråna ska bli fler och mörka och och få mer hårväxt!
Citera
2007-02-21, 17:35
Medlem
Piglets avatar
Citat:
Fan vad schyst alltså! Tackar som fan för tipset! Funderar ändå på att köra med vax men är fortfarande lite orolig att de ljusa stråna ska bli fler och mörka och och få mer hårväxt!

Men hallå..... Nu blir jag väl 5:e i denna tråd som säger åt dig. Det är en MYT, man får inte mer hår av att raka/vaxa sig....
Citera
2007-02-22, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piglet
Men hallå..... Nu blir jag väl 5:e i denna tråd som säger åt dig. Det är en MYT, man får inte mer hår av att raka/vaxa sig....

Okej! Tack!
Citera
2007-02-22, 11:00
Medlem
Pmannens avatar
Citat:

Vill absolut inte påstå att jag har rätt , men på flera ställen där de kör med laser beh så vill de att man rakar sig emellan beh för att få grövre strån (laser biter bättre på grova strån ).
Citera
2007-02-22, 11:27
Medlem
Draqs avatar
Jag har själv lite hår på axlarna, tre stycken hårstrån på vänster och två på höger, mörka som fan ser lite lustigt ut, brukar dra bort dom med pincett när jag kommer ihåg det.
Citera
2007-02-22, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Draq
Jag har själv lite hår på axlarna, tre stycken hårstrån på vänster och två på höger, mörka som fan ser lite lustigt ut, brukar dra bort dom med pincett när jag kommer ihåg det.

Jag har lite mer än så...
Citera
2007-03-01, 22:36
Medlem
permanent hårbortagming

Jag fick just rådet att gå till Liteaway Skeppargatan 28 Stockholm dår dom har en ny Ipl Laser som smärtfritt tar bort både ljust och mörkt hår.
Citat:
Det är så här att jag har hårväxt på skuldror och axlar. Alltså inga enorma tussar eller så och ingen ryamatta alls. Men det syns ändå, för håren är mörka. Jag funderar nu:

1. Vaxa bort det?

2. Ta bort permanent med laserbehandling?

3. Strunta i det och låta det vara?

Jag är orolig att vaxa ockdå, för det växer ljus små korta fjun runtomkring, tänk om de blir grövre av vaxningen!
Citera
2007-03-01, 23:10
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:

men hur är det med ansiktet då? för man borde väll inte få så grova och sträva hårstrån som männ brukar ha om man aldrig rakat sig i hela sitt liv? :/
Citera
2007-03-01, 23:38
Medlem
http://www.shavenomore.com/?a=jaycutler&b=885

Testa med det vettja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in