Jag är tjej och vaxar armarna istället... mest för att jag får rätt mörka hår och att vaxning ger så lena och fina armar Jag tycker killar med hår på armarna är sexigt, varför raka?
Det finns tjejer som föredrar killar som inte har något kroppshår, dessa brukar vara samma tjejer som gillar partille-johnnys och emos. Kanske har du en hemlig förälskelse i en sådan tjej och rakar dig för att försöka vinna hennes gunst?