2014-01-02, 16:46
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123ADHD
vad betalar du per gång?

4000.
Citera
2014-01-02, 17:20
Medlem
knulladnunnas avatar
Jag fick en epilator i julklapp (pik?), som jag använt på benen, i ansiktet, under armarna, på bröstet och ryggen. Det är så skönt att slippa raka sig och slippa stubbet. Men det gör för ont i underlivet... det känns som att hela paketet kommer att följa med in i epilatorn... hade varit skönt att slippa raka sig där nere
Citera
2014-01-07, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
4000.

4000 för hela kroppen? annars låter det sinnessjukt dyrt?
Citera
2014-01-08, 00:23
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knulladnunna
det känns som att hela paketet kommer att följa med in i epilatorn... hade varit skönt att slippa raka sig där nere
Vette fan om de är så vidare intelligent men smörja in huden med xylocain innan?
Citera
2014-01-08, 02:26
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
4000 för hela kroppen? annars låter det sinnessjukt dyrt?

4000 för hela ben.

4000 för bröst, mage och mellan benen.

Billigare än att handla rakhyvlar i flera årtionden iaf.
Citera
2014-01-08, 21:15
Medlem
Citat:
4000 för hela ben.

4000 för bröst, mage och mellan benen.

Billigare än att handla rakhyvlar i flera årtionden iaf.

Hur många ggr krävs det ca?
Citera
2014-01-09, 06:29
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Hur många ggr krävs det ca?

Hittills gjort tre av varje behandling men kommer nog behövas två till minst. Har ljus hy och mörka strån så försvinner mycket efter varje gång.
Citera
2014-01-11, 13:34
Medlem
Citat:
Hittills gjort tre av varje behandling men kommer nog behövas två till minst. Har ljus hy och mörka strån så försvinner mycket efter varje gång.

Okej, hur känns det nu? är håren mycke mjukare, eller är det mesta redan borta? är själv lite intresserad att göra en sådan men är rädd att skiten kommer tillbaks något år efter eller så.
Citera
2014-01-11, 23:18
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Okej, hur känns det nu? är håren mycke mjukare, eller är det mesta redan borta? är själv lite intresserad att göra en sådan men är rädd att skiten kommer tillbaks något år efter eller så.

Jag har mycket glest mellan hårstråna nu då det mesta är sönderbränt och borta. Håret som fortfarande växer efter behandlingarna kommer från säckar som legat i dvala, men dom bränns sönder nästa gång.

Känns inte som håret kommer tillbaka igen, har varit helt kal på vissa ställen sedan september då jag började.
Citera
2014-01-13, 13:43
Medlem
Citat:
Jag har mycket glest mellan hårstråna nu då det mesta är sönderbränt och borta. Håret som fortfarande växer efter behandlingarna kommer från säckar som legat i dvala, men dom bränns sönder nästa gång.

Känns inte som håret kommer tillbaka igen, har varit helt kal på vissa ställen sedan september då jag började.

Okej härligt, vad heter metoden du använder dig av? ipl laser?
Citera
2014-01-13, 14:12
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Okej härligt, vad heter metoden du använder dig av? ipl laser?

Jepp! ipl
Citera
2014-01-16, 02:04
Medlem
owitsyous avatar
Nu har jag inte läst alla inlägg men...

HUR får man bort håret mellan benen?!
Im a woman och vill inte ha ett enda hårstrååå!!

Jag har rakat (det blir lent om man smeker åt ena hållet och som sandpapper åt andra), jag har vaxat(som gör asont och känns som att huden flyger av), använt olika borttagningskrämer(som blir ojämnt och tar inte små hårstrån), noppat med pincett (som tar tiiid) - och varje gång växer håret ut på bara några timmar känns det som... Jag blir galen.

Hur gör ni, andra kvinnor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in