Citat:
Ursprungligen postat av Slader
jag är en kille som har ganska mycket hår på bröstet och magen.Ganska tjockt.Då jag inte gillar håret,så brukar jag ta bort det. Har tidigare vaxat, men har nu tröttnat då det gör så jävla ont samt att jag får sjuka inflammationer som sitter i ca 1,5 veckor

Jag har nu fått nog av vaxningen så jag har börjat raka mig med rakapparaten. Den blir ganska bra men ändå stickigt,samt får lite utslag dan efter. Det trista är iallafall att man har duktig stubb redan dan efter och det kanske inte är så kul för tjejen man dragit hem natten innan från krogen. Från att vart nästan slät till att vara igelkott

Nu till min fråga! Finns det nå bättre alternativ till rakapparaten om man vill slippa undan stubben iallafall ett dygn??
Väldigt tacksam för hjälp!!
Mvh
Han som vill kunna vara slät när han raggar

Tjohoho
Först så måste jag säga att det värsta man kan vaxa är brösten. Du har väldigt tunn skin just där runt om brösten vilket kan hända att skinn åker bort också

. Rakhyvlar med. Men att du använder Rakappparaten är 10000000000 gånger bättre. vill du bli av med stubben så ska du först köra bort allt med apparaten sedan tar du helst engångshyvlar och använd tvål istället för rakgele.
Alltså tvåla in magen, bröst efter du har trimmat och sedan tar du helst en engångs hyvel. Det funkar bra och man blir lite små röd men de är det bästa sättet enligt mig.